gespierde kuiten! Help

Ik ben op zich vrij slank maar heb hele gespierde kuiten. Heeft iemand hier tips voor?? ik pas bijvoorbeeld mijn tregging prima (maat 34/s) alleen hij zit super strak bij mijn kuiten.

iemand hetzelfde probleem? of tips?

Ik heb hetzelfde ‘probleem’, maar je komt er niet zomaar vanaf. Bij mij ligt het sowieso aan mijn bouw en aan het feit dat ik veel fiets. Het enige wat je eraan kunt doen, is gewoon een iets grotere maat kopen van je tregging: maat 36/38.

ik heb ook dikke kuiten, maar dat heb ik van mijn moeder.
en je kan er niet veel aan doen. zoals harpa zegt.

Maar ik principe heb ik het over gespierde kuiten. Ze zijn niet dik ofzo alleen dat stuk waar die spierklomp zeg maar zit

ik zou een moord doen voor gespierde kuiten :stuck_out_tongue: ik heb vanmezelf wel dikkere kuiten, zelf vind ik het mooier dan hele dunne benen.

heb ook wel gespierde kuiten… maar valt bij mij reuze mee met dat het niet past in dingen ofzo, ik denk ook niet dat je er veel aan kunt doen

ik heb ook gespierde kuiten xd ik hockey heel veel dus daar komt het door.
ik weet echt niet wat je eraan kan doen.
ik zie het zelf niet echt als een probleem ik vind het mooier dan van die stokjesbenen :slightly_smiling_face:

Ja, ik heb ook gespierde kuiten. Maar dat stuk maakt je kuit dus wel dikker, waardoor bepaalde kleding niet past/niet mooi zit. Gewoon een grotere maat kopen.

idd, van die rechte benen vind ik nooit zo mooi haha, dus ben er wel blij mee! Maar stoppen met sporten, in mijn geval wielrennen doe ik ook niet! Al zou het helpen, wat denk ik niet zo is

Haha ja ik ben ook blij met mijn gespierde kuiten, er zit tenminste vorm in mn benen :3

Het is opzich ook wel mooi. Maar voor bijvoorbeeld een jegging of tregging moet ik een maat groter kopen. dat zit dan bij mijn benen was los (kont gelukkig niet)

gewoon minder ermee gaan bewegen, als je nog groeit en je traint ze niet meer, werkt het zich vanzelf weg

ik heb t ook heeel erg… ik heb echt van die voetbalbenen maarja beter dan satestokjes toch :slightly_smiling_face:

Nee, satéstokjes zijn beter.

Whooow, ik wist niet da zoveel mensen da hadde, ik heb da ook enorm hard dus sta ik totaaaaal ni me rokjes en in de zomer vind ik het ook al lastig om korte dinge te dragen maar overlaatst zei een jongen tegen mij da hij da keisexy vond enal ma ik zou zoooo graag dunne kuiten hebben
maarja
kben blij da andere mense da ook een bekke hebbe xp

Ik heb zelf ook wel aardig gespierde kuiten, niet heel overdreven, maar je ziet wel dat ik veel sport.
Ik vind het zelf wel mooi. :slightly_smiling_face: Ben er tevreden mee.

heb zelf ook wel best gespierde kuiten maar vind het soms lelijk en soms ben ik er blij mee!

Ik deed aan trampoline springen (ben gestopt vanwege extreme vermoeidheid) en mijn kuiten zijn ook vreselijk dik.
Toen ik een poos geleden niet meer kon springen vanwege een buikoperatie, zijn ze dunner geworden.
Je spieren kunnen dus dunner worden, maar dan moet je echt stoppen met de sport en minder eten. En da’s zonde als je je hobby zo leuk vind!

dikke kuiten zijn niet zo heel mooi. gespierde kuiten vind ik wel oke.

Ga stil zitten. Werkt goed :’)

Was jou naam niet Mareike ofzo ? Ik ken je foto ergens van. Jij had ook een keer iets over leren broeken ? Of ik ben in de war met iemand anders :stuck_out_tongue: