Gesmolten Vaseline.

ik had vanmidddag heven vaseline rosy lips,
ik vind ze wel erg fijn.
Alleen ik wil ook nog zo’n sunprotection halen voor de zomer.
Maar mijn vriendin die was naar kreta gegaan waar het 27graden was, en had haar vaseline potje op tafel laten liggen (opzijnkop) en het was erg gesmolten en ze kreeg het niet meer open.
Dit jaar ga ik naar Vietnam waar het minimaal 38/40 graden is.
Maar ik wil vaseline toch graag meenemen, lijkt het jullie een goed idee als ik het gewoon in mijn tas hou. of smelt het ook gewoon in je tas?

weet niet of het smelt, maar ik zou het wel meenemen als je dat graaag wil
&zoo duur is het toch ook weer niet?

Misschien in een koelkasttas?

Het is ook niet fijn om dik gesmolten vaseline potje in je tas te hebben. Dan moet ik het schoonmaken en het is nogal vervelend als het wel gebeurt… :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

doe je het in een boterhamzakje?

Het smelt gewoon als het in de zon ligt. Dus ook als het in je tas zit en die in de zon staat. De temperatuur wordt dan in je tas namelijk zo heet dat het gewoon smelt, en als het afkoelt weer hard wordt.

Is het er niet ook in tubes?

Volgens mij is dat rosebud, die zit wel in tubes :wink:.

je kan er alumiumfolie omdoen dat houd spullen koel.
of in tubes idd ( daar kan je ook weer aluminium folie indoen, of in een koeltas)

en ja alumniumfolie helpt echt.
en boterham zakjes dus echt weer niet ;p

ik bedoelde voordat je tas vies wordt van de gesmolten zooi ;p

Vaseline smelt op alle plekken ja.
Maar ik zou gewoon een potje meenemen.
Of zo’n uidraaiding. Die krijg je altijd open dan.

Koelkast of in jouw geval tas! Doe ik ook altijd :wink:

doe een potje vaseline in de koeltas, doen wij ook altijd.

wikkel er anders aluminium folie omheen.

Als ik mijn potje in mijn broekzak doe smelt hij ook, je moet hem gewoon een paar uurtjes op een koele plek leggen en dan is 'ie weer hard.

het smelt, ik heb er ervaring mee.
potje vaseline hele vakantie in auto laten liggen, kreeg niet meer open, nadat het een keer open ging was het heel vies en het was zelfs minder geworden,
misschien kun je het in de koelkast doen? ik heb zelf geen idee

leg hem gwn in de koelkast of in de vriezer, dan smelt het weer een beetje als je ‘onderweg’ bent ofz, en dan kan je het gewoon opsmeren;)

In de schaduw zetten?

eeen koeltas:S. met koelelementen:). kun je ook gelijk je eten en drinken in bewaren