gesloten

leeg

Ik heb een jaar lang aan mijn leidinggevende niet verteld dat ik met mijn partner werk. Ze kwam er na een tijdje zelf achter. Dat is op zich beter. Een relatie hoeft niet aan iedereen verteld te worden, vind ik. Waarom zou je? Stel je voor dat het uit wordt? Dan hoeven jullie iig geen preek te houden.

Dat is waar. Alleen het punt is dat ik bijv ook vrienden ben met andere collega’s, en dus ook tegen hun moet liegen hierover. En dat wil ik eigenlijk niet…
Tis niet dat ik tegen iedereen zou gaan zeggen: ‘‘Hee, ik heb met …!’’ maar we hoeven toch ook niet te doen alsof er niets is?

Mag je het ook niet aan 1 á 2 collega’s vertellen?

nee dat wil ie ook liever niet…

Hmm, dan denk ik dat hij wacht totdat de relatie serieuzer wordt én dan pas verteld. Verder zou ik het niet weten. Succes! n__n

Ik denk dat hij het liever bij verkering houdt…

Ik denk dat hij even wilt wachten tot het serieuzer wordt tussen jullie…

Mijn vriend wilde ook eerst dat niemand het wist, maar dat is ook allemaal goed gekomen na een maandje of twee. Misschien moet hij er gewoon aan wennen, of wil hij inderdaad dat het serieuzer wordt voor hij het gaat vertellen.

Ik werk ook in een supermarkt en als ik wat met 1 van m’n collegas zou krijgen, zou ik het ook eerst willen ‘geheimhouden’ hoor! Omdat je anders al gelijk allemaal van dat geroddel krijgt enzo. Pas als het iets serieuzer is zou ik er wel voor willen uitkomen.
Oftewel, ik zou hem gewoon even de tijd geven. En als jullie het straks iets langer hebben er nog een keer over beginnen, dat het nu serieuzer is en dat je het wilt vertellen. :wink:

Ik had precies hetzelfde, wij hielden het ook geheim omdat mijn baas ons beide zou ontslaan. Hij wilt geen relaties op de werkvloer zien/ of laten ontstaan…
Ze komen er na een tijdje vaak vanzelf achter, door de manier van kijken, plagen etc. Dus zou het gewoon nu zo laten.

Is het ook een geheim voor de buitenwereld?

Ik zou het uberhaupt niet pikken als hij er geen reden voor wil geven. Dan kan jij er net zo makkelijk tegen in toch, aangezien jij niks wil achterhouden, dat heeft hij dan te respecteren.
Heb het er met hem over, probeer elkaar te begrijpen en sluit een compromis. Misschien kan je afspreken dat je het nog max. 2 maanden geheimhoudt.

naja weetje, misschien moet je het even zo laten zoals het is. Het is niet makkelijk om je relatie geheim te houden natuurlijk… dat begrijp ik ook wel, je bent zo blij dat je het het liefst aan de hele wereld verteld… Maar misschien is het goed om dit nu te respecteren, laat er 2 maand overeengaan, als hij er dan nog niets van wil weten, weet je genoeg en is hij jouw helemaal niet waard…

ik heb zelf ook een relatie met een collega gehad, en geloof me, ze komen er snel genoeg achter, ondanks dat je het niet meteen verteld op het werk. als 1 iemand het weet, gaat het als een lopend vuur… maar je krijgt er ook ontzettend veel gezeur mee, nie zozeer dat ze tegen de relatie zijn, maar gewoon wat willen zeuren…:wink:

Ja, dat ga ik denk ik doen, gewoon even afwachten en dan komen ze er denk ik vanzelf wel achter…