Gesloten

Post verwijderd.

Zoiets? http://www.ebay.com/itm/1x-HDMI-Male-and-Female-A-V-Adapter-to-USB-2-0-Power-Supply-Connector-Cable-50cm-/252855207273?hash=item3adf584569:g:eTcAAOSwFNZWyy1h

Ja, dat is wat ik zoek!

Up!

Dan moet je een HDMI kabel hebben. Ik weet niet hoe duur ze zijn, maar dan kun in elk geval een laptop op je tv aansluiten, ik weet niet of dat ook met een macbook zo is.

https://www.onlinekabelshop.nl/mini-displayport-naar-hdmi-kabel-1-8-meter?channable=e17871.NDMzNDQ&gclid=EAIaIQobChMI_MGrvLjk1QIVFRIbCh3n4gzyEAQYAyABEgJpE_D_BwE

Heb zelf hier al een keer bestelt :slightly_smiling_face: Nu nog korting ook :’) Hadden ze het echt niet bij de media markt? o.o

Er zit geen HDMI aansluiting op mijn Macbook Air.

“Uw MacBook Pro dient te beschikken over een Mini DisplayPort uitgang of een Thunderbolt uitgang.” Dat heeft mijn Macbook Air niet.

Up!

Dan moet je misschien je budget verhogen :’)

Ik wil toch nog even ingaan op je aanval in je andere topic. Met je “Girllll ik ben 19.”
Hoe moet ik dat weten?? Kan ik dat ruiken ofzo?
Ik wilde je alleen maar helpen hoor! Maar he sorry dat ik door je taalgebruik en je manier van doen dacht dat je een jaar of 15 was.

Je valt me notabene ook aan met “Als ze voor mij niet bereikbaar zijn, zijn ze dat voor anderen ook niet.” Ik weet niet hoor maar het enige wat je aan gaf was dat je geen beltegoed had :’’’’’’) niet dat ze niet reageerden. Dat beltegoed had namelijk niets te maken met de bereikbaarheid van mango maar alleen met wat er met jouw telefoon kan.

OT:
Kan je niet bij de mediamarkt vragen om advies? Je hoeft niet direct iets te kopen maar kan wel iets met die hulp doen. Met apple producten ben je (helaas) gewoon duurder uit over het algemeen (ervaringsdeskundige). Ik zou wel investeren in “echte” producten. Ik heb ooit met een nep oplader van een klasgenoot geprobeerd op te laden en toen kwam er een soort vuurwerk uit. Als je goedkoper uit wil zijn had je beter niet voor iets van apple kunnen kiezen. Of iets van apple met meerdere mogelijkheden voor aansluitingen.

Kijk eens op Mini In The Box, daar moeten ze het ongetwijfeld (goedkoop) hebben!

Dat je een officiële Apple-oplader moet kopen voor je macbook is logisch, maar dit gaat om een usb naar hdmi-kabel. Naast het feit dat Apple zoiets helemaal niet verkoopt (ook geen verloopstukje in dit geval, voor zover ik weet) is het ook helemaal niet nodig om iets van het ‘echte merk’ aan te schaffen. Van zo’n kabeltje gaat je laptop écht niet stuk.

Ook boven mijn budget kan ik het niet vinden…

http://osxdaily.com/2013/04/28/connect-mac-to-tv/ ?

Ik snap dit niet zo goed.
Ik zet een link in dit topic, jij reageert: “ja dat is wat ik zoek!”
En vervolgens doe je er niks mee…? Terwijl het (ruim) binnen je budget is.

Maar goed, misschien heb ik iets gemist :")

Ja dit dacht ik dus ook al. Als je het gewoon opzoekt op Google vind je ook genoeg van dit soort kabels, dus ik snap niet hoe het zelfs boven je budget niet te vinden is.

Ik wilde het gister al posten, maar mijn bericht verzond steeds niet. Hier heb ik het inderdaad gevonden. Dankjewel!

Ik ben niet bekend met Ebay, vandaar dat ik daar liever niet bestel.

Dat had je dan ook kunnen zeggen.

Maar goed, fijn dat je het gevonden hebt.