gesloten
Wat is dat nu met al die mensen met maar 1 bericht en 3miljoen emoticons…
Laat zien dat je van hem houdt!
Ga over de top! Spreek vaak af! en doe gezellige dingen!
Geef hem zelfvertrouwen! Wat complimentjes kunnen geen kwaad!
Grote kans dat hij weer vertrouwen in je krijgt!
Hoop dat je er iets aan hebt!Ja
Succes!!! GirlPowaahhh!!
AHAHAHAHA
Wat is je probleem? Sorry, ik zie het echt niet.
Verleden is verleden, heden is heden. Ga leuke dingen met hem doen en praat met hem over hoe geweldig hij wel niet is. Als hij alleen maar kan janken en miereneuken over dat hij zich 2e keus voelt, dan is hij gewoon een zeikerd. (of je laat niet goed genoeg merken hoe geweldig hij is)
what she said
Hoe oud ben jij? …
Je had seks met een jongen die je eigenlijk al niet vertrouwde omdat je er gewoon even zin in had en oh je kwam erachter dat hij toch al twee week verkering had?
Met wie je seks hebt is je eigen zaak maar misschien is het goed om er soms wat beter over na te denken, dan voelt het ook beter en krijg je minder snel spijt van dingen.
Anyway, ik snap je verhaal eigenlijk niet, maar wilde je dit toch even meegeven.
En verder voel ik me net een oude oma, maar niemand anders heeft je dit blijkbaar bijgebracht.
Onlogisch plaatje voor een onlogisch verhaal.
Dit, en voor de rest, ik zou gewoon eerlijk tegen hem zijn en laten zien dat je van hem houdt. Meer kan je niet doen.
:sex:
:dry: Laat ik 20834 tekentjes rond mn :sex:
verhaal zetten want dat leidt toch niet af
\
Ik begrijp het verhaal niet helemaal…
Ik snap het volgende:
- Je hebt een jongen leren kennen en jullie hebben een keer afgesproken. Aan het einde van deze afspraak wilde hij je zoenen, maar hier was jij nog niet klaar voor.
- Je kent een jongen, al enkele jaren, en je weet dat hij niet te vertrouwen is. Jullie hebben afgesproken, en met hem wilde je wél zoenen. Zonder betekenis, je had er behoefte aan. Ook ben je met hem naar bed gegaan. Je wist van tevoren dat hij niet te vertrouwen is, dus je had kunnen bedenken dat hij mogelijk een relatie had.
- De jongen van nr. 1 voelt zich tweede keuze… Ik begrijp echter niet waarom, want op dat punt wordt je verhaal nogal verwarrend.
Ik snap er niks van…
bedankt voor jullie reacties xxxx
HAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHA serieus. :")