Gesloten:) ivm herkenbaarheid :')

Deze mag gesloten worden!

Oke dus. Ze werken niet en willen het ook niet, jij studeert en ze verwachten alsnog dat jij hen geld geeft? Wat? Een normale gemiddelde situatie is dat ouders wel wat bijdragen aan hun kinderen, ook als ze studeren, bijvoorbeeld de zorgverzekering betalen o.i.d. Ook komt het wel eens voor dat ouders weinig geld hebben, maar wel hun best doen en dat de kinderen bijna niks tot niks krijgen. Dat zijn voor mij normale situaties. Maar kom op zomaar geld eisen van je kind terwijl je zelf niet werkt.
Ik weet trouwens niet of je thuis woont of niet. Maar als je thuis woont zouden ze wel bijvoorbeeld een vergoeding mogen vragen voor eten en elektriciteit etc. Maar dan moet je wel een vast bedrag vast stellen. Maar ik vind het niet kunnen dat ze zelf lui doen en dan jou om random geld vragen. Als zij niet willen werken is dat hun ding, maar alsjeblieft jij verdient dat geld voor jezelf. Het enige wat normaal zou zijn is een vast bedrag voor thuis blijven wonen, maar verder horen ze prioriteit te stellen aan jouw toekomst.

Dankjewel voor je reactie:)

slotje