Geslagen door vriendin?

Ik heb een x voor de grap gevochten met een vriendin maar dat was uit pure verveling en we hadden natuurlijk wat op xD

Neuhh we lachen er nog wel eens om. :stuck_out_tongue:

Ja me vriendin en ik slaan elkaar wel eens als we een lullige opmerking over elkaar maken. Maar dan slaat de ander gewoon terug. Maar dat is dan niet zo’n dodelijk pijnlijke klap. Maar soms wel hard , ghehe

Ik heb zelf wel eens een ‘vriendin’ geslagen

ik was bevriend met twee meisjes die hun leven lang elkaar al kende en ik kwam er net bij.
Zj maakte ongelofelijk veel gebruik van mij en ondertussen boorde ze mij in de grond, maar ik zag dat niet.

De tweede keer dat ze met mij mee op vakantie gingen maakt eentje mij op een gegeven moment zo agressief, dat ik zei dat ze normaal moest doen omdat ze (ze stond in me gezicht te zwaaien en me ondertussen uit te schelde) mij erg agressief maakte maar ze ging gewoon door, tone sloeg ik haar en hebben we gevochten.
Een dag later hebben we het weer goed gemaakt maar ja, ik besefte wel dat ze mij helemaal gek maakte en naa een paar maanden heb ik al het contact verbroken.

Nu praat ik nog wel af en toe met ze maar ik hoef ze echt niet meer terug in me leven…

En nu lijk ik misschien de slechterik omdat ik de gene was die als eerste sloeg, maar ja ik vind zelf van niet, het is me ook nog nooit op gekomen om een andere vriendin te slaan. Dus ik denk dat ik over het algemeen niet de slechterik was

Ooit een keertje :frowning_face:
Laaaang verhaal. Ze kreeg haar zin dus niet :frowning_face:

ik heb een keer een vriendin geslagen wat uitliep in een gevecht…
ik was met twee vriendinne
ik was boos op de ene maar de andere dacht dat ik boos was op haar
dus die ging heel agressief doen
en ik waarschuwde haar
dat ze dat niet moest doen omdat ik daar ook agressief van werd
toen ging ze gewoon door
toen vloog ik haar aan
hebbe we gevochten
toen ben ik weg gegaan…
we ware op vakantie emt zijn 3e
dus kheb die nacht gezete bij vriende die we daar hade gemaakt
en aan het eind van de volgende dag hadde we het wer goed gemaakt
maar tis nooit meer het zelfde geweest
zijn nu ook uit elkaar gegroeid…
zie haar neit meer als een vriendin
de ander die er bij was trouwens ook niet
want ze ware altijd mijn zuhn 2e tegen mij
(maar ondertusse wel met mij mee opvakantie, want me vader betaalde)

nee nog nooit, maar ik vecht wel altijd voor me vriendinnen is automatisch reflex als ik hun zie vechten dat ik in het gevecht spring hoe erg het ook is…

een oude vriendin van mij 3 weken geleden. wou ze het proberen mij in elkaar teslaan… maar werd echt vette catfight. haren overal. en onder de krassen in ons gezicht en hals. tja ik ben nou 1maal een vechtersbazin. ze had kunnen weten die trut.!

ehh…

@ Melissa
Wtf heb jij met vechten? je upt allemaal oude topics die over vechten gaan kom op zeg…

Inderdaad. :confused:

nou ieder ze ding toch doe je eigen ding en laat mij me eigen ding doen dan heb jij een leven oke

1x, maar toen waren we beide 10 ofzo :’). Nu zijn we ook geen vriendinnen meer, maar dat komt niet daardoor, we zijn gewoon uit elkaar gegroeid.

Ja, maar het is wel irritant

dan lees je het niet als een ander iets uppt wat jij niet leuk vind ga je dan ook zeiken? of heb je het op mij gemunt ? doei…

Het grote bitchen topic

Zovaak.

gezellig daar:) die zullen wel nie moeilijk doen. maar doe gwn je eigen ding meisje oke? veel plezier hier nog …

Mijn toen beste vriendin heeft mij eens met een stok in mijn gezicht geslagen. Maar dat telt denk ik niet want dat was perongeluk :’)

mijn vriendin vond het grappig om mij met een zweep te slaan
ik schreeuwde het uit van de pijn en zei dat ze moest stoppen
en zij bleef alleen maar lachen en doorslaan
totdat een andere vriendin zei; stop ze heeft echt pijn!
had een week lang blauwe plekken en rode strepen
kuthoer