Geslagen door vriendin?

Is er iemand hier wel eens (in elkaar) geslagen door een vriendin?
Hoe ben je daarmee omgegaan?

Nee, ik ben langer dan ze allemaal en zwaarder en waarschijnlijk dus ook sterker ;p.
Al zou t wel zo zijn, dan was het mijn vriendin niet.

is dat jou ooit gebeurt dan? dan zou ik het geen ‘vriendin’ meer noemen.

Ik ben weleens geslagen door een vriendin, maar die is mijn vriendin niet meer XD

vriedin van mij(nu nie meer)
sloeg mij altyd zonder rede
en ik was da zo zat da ik super hard heb terug ge slage en sins dien heb ik haar nooit meer gezien

Beetje raar als je door je vriendin wordt geslagen… Mij is het in ieder geval nooit overkomen.

Nee, nog nooit door een ‘vriendin’.
Maar die weten ook dat ze me niet moeten slaan.

Nee, ik heb wel 1 keer een aansteker naar een vriendin gegooit toen ik boos was. Maar die was mis en ontplofte op de muur en toen moesten we erom lachen.:v

Haha, hierom moest ik lachen xD

nog nooit, en anders kan je het idd ook niet echt een vriendin noemen

Als een vriendin van mij, mij zou slaan op een manier die echt gemeend is dan krijgt ze echt harde stoten terug. Een vriendin hoort niet te slaan (en dan het gedeelte tussen haar stoot en die van mij betekent het einde van de vriendschap, daarom mag ik terug slaan gnagna) Maar gelukkig ben ik nog nooit geslagen, ja oké door Mandy (is hier ook ergens op het forum) maar die kent d’r eigen kracht niet zo goed dus dat tel ik niet mee haha XD

Mijn beste vriendin beet me altijd vroeger xD (als ik lastig was ofzo) of me een tik geven. Doet ze niet meer. Maar, ben nooit écht geslagen of in elkaar geslagen door een vriendin, moet ze niet doen… krijgt ze zeker weten een mep terug.

Nee, door niemand.
En als dat gebeurd ben je echt geen vriendinnen van elkaar hoor…

wtf ik lees hier verhalen over vriendinnen die elkaar slaan en bijten :crazy_face: het ergste wat die van mij doen is mij kietelen of een kussengevecht :wink:

Ja.

Lerares:‘Vandaag doen we een rollenspel.’
Vriendin:‘Ik ben de prostituee!’
Ik:‘Dat zien we’
*KNAL*

:’)

op de basisschool wel door een ‘vriendin’, maar jeweetwel zo voor de grap, maar ze sloeg volgens mij harder dan ze zelf doorhad. later ben ik wel gaan zeggen dat het echt pijn deed en toen is ze vanzelf op gaan houden.

hahah. omg. hier moest ik om lachen.
ik denk trouwens, als men dat tegen mij zouden zeggen. dat ik
ook stiekem wel terug had geslagen [a]

inderdaad, lijkt me echt vies.

Ja het maakte mij ook niet uit hoor, ik had het verdient haha .

haha, okee. gelukkig geen ruzie aan overgehouden dus?