Geslaagd Facebook statussen

Hoi allemaal! Ik zie vaak leuke geslaagd-Facebook-verhaaltjes/statussen langskomen. Nu wil ik zelf ook wel iets origineels bedenken. Mijn vraag is, wat zetten of wat hebben jullie op Facebook gezet toen jullie geslaagd waren?

Hieronder twee leuke die ik al ben tegen gekomen:

[i]“Na m’n veterstrik diploma, pietendiploma, zwemdiploma én verkeersdiploma nu eindelijk een diploma waar je echt wat aan hebt!”

“Hij past niet in m’n pocket, maar ik heb hem wel. Proost!”[/i]

Ik wou op het moment dat ik geslaagd was ook iets origineels op facebook zetten maar uiteindelijk werd het gewoon GESLAAAAGD of iets dergelijks haha.

Ja ik ook hahahah ik ben voor het VMBO geslaagd en voor HAVO en ik had 2 x gewoon heel droog. Jeej ben geslaagd hahahah

Ehm, wat denk je van niets? Of gewoon: GESLAAAAGD.
Lekker origineel als je iemand anders je tekst laat verzinnen. Alsof vrienden het uitmaakt hoe jij aankondigt dat je je diploma behaald hebt

Ik zou het simpel houden. Uit ervaring kan ik vertellen dat het ontzettend kut is als je het net niet hebt gehaald en anderen creatief willen doen op hun fb.

Ik zou gewoon de emotie uiten die je hebt op dat moment. Ik denk dat het bij mij toch in hoofdletters geslaagd wordt. Maar ik twijfelde eerst of ik het wel groots op fb wilde zetten, omdat ik weet dat een goede vriendin van mij het helaas niet gaat halen.

Mijn vriend zijn facebook bericht een aantal jaar geleden was: ‘Geslagen!’’

^Wauw ik lig echt keihard dubbel van het lachen om diexD maar ik zou anders een foto doen van jou met een blij hoofd, je rugzak aan een vlaggenstok zoiets… haha ik zou niet weten hoe je hier origineel in kunt zijn.

Ik had toen nog geen Facebook zie ik nu XD

Ik vraag nergens aan mensen om mijn Facebook status te verzinnen. Vraag enkel wat jullie er toentertijd op hebben gezet :slightly_smiling_face: En mijn vrienden zal het vast niets uitmaken, maar mij wel.

-

Hahahaha die is ook leuk! :")

Geslaagt -xoxo-

Ik heb wel wat bedacht voor wanneer ik gezakt ben:

Ze vonden me zo leuk, ik mag nog een jaartje blijven :upside_down_face: #gezakt

Dit dus :’) Ik heb het toen op hyves gezet en daar had je zo’n smiley met zo’n cap, dus die moest er uiteraard bij. Maar meer dan geslaagd heb ik er ook niet bijgezet.
Bij het slagen voor m’n bachelor heb ik een foto gemaakt van de vlag die buiten hing en toen ook weer dat ik geslaagd was. Ik ben helaas niet zo creatief haha

ik had heel blij: “WIEHOE GESLAAAAGD!” erop gezet haha

Waarschijnlijk ga ik morgen gewoon heel droog: ‘JAAAA IK BEN GESLAAGD WOEHOE FEESTJE’ schrijven :’)

Toen ik slaagde voor mijn diploma bestond Facebook net een jaar en had niemand, incl ik, het nog :’)

GESLAAGT