geschrokken door ruige wilde seks 18+

Oke, je hebt dus achteraf heel erg spijt. Mijn advies… praat erover met hem. Praat over je gevoelens en wat dit allemaal met je doet. Verder kan ik denk ik niet veel voor je betekenen… en als je er op dat moment van genoten hebt en het prima vond lijkt me er niks mis mee toch?
Ik weet niet wat het is en hoef het in principe ook niet te weten. Zolang wat er in de slaapkamer gebeurt, gebeurt met toestemming van beide kanten is er in mijn ogen niks mis mee. En onthoud goed dat het niet zijn schuld is dat jij je zo voelt! Dan kon hij van tevoren ook niet weten, lijkt me. Dus als je verliefd op hem bent en hem nog wil zien zou ik toch met hem afspreken en er even rustig over praten.

Oh nu krijgen we het verhaal gelukkig wel.

Haha ja ik dacht echt even van… HOE KAN ZE NU REAGEREN OP EEN TOPIC DAT GESLOTEN IS!
En toen zag ik dat het een nieuwe was.

En dit ja.

Nu word ik toch wel heel nieuwsgierig wat het eigenlijk was, want hoe erg kan het nou zijn dat je je vriend niet eens meer aan wilt kijken?

Maar goed, je hebt dus spijt. Ik denk dat het goed is om weer met je vriend af te spreken en het te hebben over dit voorval, hoe jullie je erbij voelen enzo. Het erover hebben met je vriend kan heel goed zijn en ook om hem weer te zien kan het ook weer helpen te relativeren

Ik krijg echt worst-case scenario’s in mn hoofd nu ja wauw, wat is het?

Ik denk inderdaad dat jullie met elkaar moeten bespreken waarom jij/jullie je er zo naar over voelen. Kan de lucht klaren, lijkt me.

Ja ik ook. Ik ben niet snel geshockt van iets maar bij erge dingen denk ik aan poep/plas sex :’)

Nee zo extreem is het niet, het was iets anders. Maar het is denk ik gewoon dat alles bij elkaar mij teveel geworden is. En ik heb zo’n idee dat hij ook zo’n gevoel heeft.

Ik denk aan anale seks.

Wat denk ik best een leuk idee kan lijken maar in de praktijk toch al snel ranzig wordt.

Ik kan me in ieder geval heel goed begrijpen dat je je daarna vies voelt… (was in mijn geval wel zo maar bij mij was het dan ook niet vrijwillig, maar ook al stem je er op dat moment mee in kan ik me voorstellen dat het achteraf toch niet echt een romantisch beeld is)

Nee dat ook niet dat doen we wel vaker, het is meer iets wat niet echt iets sexueels is maar wat hem blijkbaar opwind.

Een bepaald eh, shockerend rollenspel denk ik

Ik dnk dat ze anaal bedoeld…

Haha, nee dat ook niet. Het is wel vernederend voor de vrouw als een jongen dat doet. Ik denk ik ook niet dat veel meisjes het zouden toelaten. Ik schaam me nu nog steeds en durf gewoon niet tegen hem te praten.

Wat schiet er nog over? SM?

Ach laat ons toch niet raden, wat was het?

Maar goed, ik begrijp dat je je nog best vernederd voelt en je er raar bij voelt. Daarom is het juist heel belangrijk dat je snel weer afspreekt met je vriend zodat je kunt zien dat er niks veranderd is en dat wat je op zo’n moment doet anders is dan hoe je normaal bent in een relatie.

Ik heb ook filmpjes opgezocht ervan want had het zelf nog nooit gezien. En als ik het zie walg ik ervan en denk ik gadverdamme. Het heeft totaal niks met liefde of seks te maken en nog nooit heeft een jongen dat willen doen. Ik wist niet eens dat mensen zoiets opwindend konden vinden…

Latex? Heeft hij over je heen geplast/gepoept? Swaffelen?

Meid ik snap dat het moeilijk is om erover te praten… maar ik vind het moeilijk om er wel meer over te kunnen zeggen als ik niet weet wat er aan de hand is :wink:

En aangezien niemand het hier weet… blijft de enige optie: Praat er met je vriend over!