Zal even het verhaal vertellen,
Ik zat dus tijdens de les sneaky met m’n telefoon onder de tafel en mijn docent (tevens mijn mentrix) merkte dat op dus liep ze naar me toe en pakt ze zomaar dat ding uit mijn handen zonder wat te zeggen! Ben na de les naar haar toegegaan om te vragen of ik hem terug mocht en omdat het de tweede keer was kreeg ik hem pas in de tweede pauze terug. Dus ik loop naar haar toe in de tweede pauze en zegt ze dat ze hem pas teruggeeft als ik uit ben! Ik ben toen met haar in discussie geweest maar uiteindelijk dacht ik van ach ja, het zijn toch maar 3 uurtjes dus ben ik weggelopen.
Ik had dus een afspraak met haar dat ik na het 8e uur naar haar toe zou komen in dat lokaal… Kom ik naar het lokaal toe, is dat wijf er niet eens!! Haar tas lag er nog wel en ik weet dat mijn telefoon in die la ligt die op slot zit in die lokaal, dus zat ik te zoeken naar de sleutel die ik in haar tas vond. La opengemaakt, telefoon gepakt en weggegaan.
Nu hebben mijn ouders een mail ontvangen van mijn mentor dat ik GESCHORST wordt omdat ik in haar tas heb gezeten en zonder toestemming die la heb opengemaakt en MIJN telefoon heb meegenomen!!! De afspraak was dat ik hem terug krijg gelijk na het 8e uur en ik heb nog 15 minuten op haar staan wachten, het is toch mijn eigendom dus verkeerd is het niet toch? Het was vrijdag en sowieso ga ik niet naar huis zonder mijn telefoon.
Wat vinden jullie hiervan?