Geschiedenis ;$

Met GS kregen wij een opdracht over fracties van het europees parlement in groepjes van drie, nu zit ik bij 2 meisjes en wij hebben de Alliantie van Liberalen en Democraten voor Europa fractie. Ik moet hier de standpunten over opzoeken en in eigen woorden die samenvatten zegmaar. Maar ik kan nergens hun standpunten vinden, het enige wat ik kon vinden was het volgende op wikipedia :

Programma voor Europa van tien punten

1. Het bevorderen van de vrede door middel van een Unie volgens de federale traditie.
  2. De EU tot een mondiale speler maken die de kloof tussen haar economische en politieke dimensie overbrugt.
  3. Het opener en democratischer maken van de Europese Unie.
  4. Het waarborgen van de fundamentele rechten van alle Europese burgers.
  5. Het bevorderen van onderwijs op alle niveaus.
  6. Het versterken van het economische beleid na de invoering van de euro.
  7. Het uitbannen van fraude en onnodige bureaucratie.
  8. Van Europa de wereldleider op het gebied van milieubescherming maken.
  9. De globalisering voor iedereen functioneel maken.
  10. Een volledige erkenning en versterking van rol van de Europese regio´s zekerstellen.

Zijn dit de standpunten? Zoja mooizo, zo nee waar zou ik dan wel de standpunten kunnen vinden?

Dankje voor het lezen

Dit zijn meer doelstellingen. Je zou kunnen kijken op de partij een officiële website heeft.

Ja maar daar kan ik t ook niet vinden of t is in engels

Heeft het Europees Parlement geen eigen website?
Wellicht is ie in het Engels, maar daar zou je wel even moeite voor kunnen doen om hun standpunten eruit te kunnen halen.

Uhm vgm wel maar ja die is in engels de taal die ik niet kan haha

Dan vraag je toch je andere groepsgenootje? Er is vast wel iemand die het wel kan!