Geschiedenis antwoorden

Hoi

Ik volg geschiedenis op 5vwo niveau… en heb sprekend verleden als methode (oersaai dus). Ik zoek het eigenlijk nooit om daar huiswerk voor te maken en dat was altijd oke. nu krijgen we een hw check en ik moet veel maken… mijn vraag:

Weet iemand waar de antwoorden online staan. (momenteel hebben we hoofdstuk 9 Tweede Wereldoorlog)

Groetjes…

Nee, geen idee. Misschien kun je nu heel erg hard je huiswerk gaan maken? :3
Want achterlopen is ook niet alles.

Misschien voortaan eens je huiswerk maken (:

Wat is de uitgever zegmaar, wij hebben bijv. MeMo ofzo, missschien op die site kijken ?

misschien staat er op www.vakkenweb.nl iets?
xliefs

Die hebben wij ook! (A) We zijn nu bij WO II, zit ook in 5VWO.

OT: ik weet het niet! Misschien kun je het in het vervolg beter zelf maken, maar daar is het nu waarschijnlijk te laat voor. :stuck_out_tongue:

haha dat is de site van mijn school xD maar daar staan geen antwoorden op van gs, volgens mij…

www.scholieren.com ? daar staan mijn antwoorden wel :grinning:

Had je het maar moeten maken…

Geen idee,
I love not making homework & cheat.
Dus een upje! (’;

Vroeg ze niet eens om?

Maakt niet uit. Elke keuze draagt zijn eigen consequenties. Het was haar eigen keuze geen huiswerk te maken, dan moet ze ook instaan voor de gevolgen ervan.

Uhm… ik heb nog nooit huiswerk gemaakt enzoo voor GS en haal dus 8en. waarom zou ik dan huiswerk gaan maken…

en bedankt voor de ooh zo leuke reacties :S

Je zou het kunnen maken om huiswerkcontroles misschien? :’)
Nu ben je 't bokje, eigen schuld, had je je huiswerk maar moeten maken.

bij mij kijken ze naar of je iets hebt ingevult,
dus meestal vul ik maar iets in en zet ik rode krulletjes erbij, af entoe wat verbeteren. maar bij sommige mensen kijken ze dus wel wat ze schrijven, ligt eraan of je je misdraagd ofzo haha. maar kan je neit van een vriendin overschrijven?

Vul gewoon iets in, je leraar gaat het waarschijnlijk toch niet allemaal lezen.

Echt heel nuttig dat iedereen zegt dat ze het had moeten maken.
Ze snapt zelf ook wel dat ze het had moeten maken, maar dat is niet gebeurd, dus vraagt ze of iemand een site heeft met antwoorden en vervolgens krijgt ze alleen reacties met: had je het moeten maken.
Ik heb ook geen site voor je verder, maar je huiswerk is vast niet állemaal voor morgen. En anders maak je het morgenochtend nog eventjes? En als dat niet gaat een vriendin vragen ofzo.

Als ze zelf snapt dat zehet had moeten maken, snapt ze de consequenties vast ook die ze moet ondergaan =).

Bij ons werkt het altijd zo:
Wij slaan, als we het hw niet gemaakt hebben, altijd ons boek open op een ander hoofdstuk waarvan we het huiswerk wel gemaakt hebben.
De leraar ziet dan dat je alles ingevuld hebt, en loopt dan gewoon verder.
Andere opties:

• heel hard werken
  • overschrijven van iemand die het wel gemaakt heeft
  • onzinantwoorden invullen