Gescheurd en bang

Hi meiden :flushed:

Ik wil even wat kwijt en graag wat advies/ervaringen lezen. Ik zal proberen het zo kort mogelijk te maken.

Ik heb sinds twee weken een vriend, en we hadden afgelopen weekend voor het eerst seks met elkaar.

Nou was dit voor ons beide niet de eerste keer, maar zo heb ik dit wel ervaren.

Bij mijn vorige vriendje was het daadwerkelijk mijn eerste keer, en heb daarmee niet veel seks gehad omdat hij een probleem had met erecties en dergelijke, weet niet of dit handig is om te weten maar misschien heeft het weinig seks gehad hebben te maken met het probleempje waar ik nu mee zit.

Nou hadden we dus afgelopen weekend geprobeerd seks te hebben, ging allemaal prima en leuk, tot dat hij zegmaar in me wou gaan. (sorry voor eventuele details). Ik merkte toen dus dat hij erg groot geschapen was haha :flushed:, en dit zorgde er dus voor dat ik blijkbaar met veel pijn scheurde van onder… ik bloedde als een gek en schaamde me dood…
Nou pakte hij dit goed en lief op en hij zei constant dat het helemaal niet erg was en dat dat kan gebeuren.

Nu snap ik niet helemaal hoe dit kon gebeuren, heb hiervoor nooit moeite/problemen gehad met zulke dingen. Misschien omdat hij een stuk flinker was van onder dan m’n vorige vriendje, en het best lang geleden is dat ik seks gehad heb.
Maar na dat het gebeurde zijn we gestopt omdat ik te veel pijn had en het niet fijn meer voelde.

Maar het probleem nu dus ik dat ik best wel bang ben voor de volgende keer dat we het weer gaan proberen. Omdat we gestopt zijn ben ik er denk ik nog niet helemaal aan “gewend” geraakt, en ben ik bang dat het gewoon weer te veel pijn gaat doen of misschien weer gaat bloeden oid. Nou weet ik wel dat het na éen keer meestal niet weer zal gebeuren maar toch blijft het iets waar ik nu best wel mee zit.

Ik heb dit wel laten weten aan m’n vriend, niet precies zoals ik het hier zei maar op een wat oppervlakkige manier omdat ik me er best wel voor schaam. Hij zei weer dat het hem niks zou uitmaken en het gewoon kan accepteren.
Maar toch voel ik me er niet fijn over, ik weet niet precies waarom want hij is hartstikke lief voor me…

Dus wat denken jullie hierover? Misschien stel ik me wat aan, misschien ook niet. Meiden met ervaringen? Ik hoor graag hoe jullie dit hebben ervaren, of hoe jullie hiermee om zouden gaan.

Wat misschien ook wel handig om te weten is is dat ik ook een vorm van Angststoornis heb en het daarom voor mij wat moeilijk is om te verwerken. Ook dit weet hij gewoon.

Kussies

Er kan een baby door je vagina heen dus ik betwijfel of het echt komt omdat hij groter is. Was je niet wat gespannen waardoor de boel wat droger was?
Geef jezelf sowieso de tijd om te helen voor je verder gaat en haal een flesje glijmiddel.

Zou gewoon glijmiddel halen, dan is alles zo soepel dat de kans heel klein is dat je opnieuw uitscheurt. En dan ben je ook sowieso nat genoeg, mocht dat het probleem zijn geweest.
Oh en zorg eerst dat het wondje helemaal is geheeld voor je weer seks gaat hebben :slightly_smiling_face: Dan is de kans het kleinste dat het weer gebeurt.

Edit mod: jongens/mannen zijn niet toegestaan op Girlscene

Als er een baby doorheen komt, heb je als het goed is wel volledige ontsluiting dus dit is heel anders.

Ik heb ook regelmatig dat ik een beetje uitscheur helaas, gebeurd soms nog steeds ook al dat we echt al vaak seks hebben gehad.

was je wel ontspannen?:slightly_smiling_face: tip voor volgende keer, haal wat glijmiddel en probeer je te ontsnappen. wanneer je aanspant kan je idd scheuren, omdat de spieren dan zich samenspannen waardoor de opening kleiner wordt.

Je moet proberen de volgende week zeker niet bang te zijn want dan gebeurd waarschijnlijk weer het zelfde:( heb het er met je vriend over en vraag anders of die extra lang voorspel wilt doen zodat je van je zelf ook al nat bent.

Waarschijnlijk was je wat gespannen en dat is ook niet gek, jullie zijn nog niet zo lang samen en alle begin is weer even spannend.

Misschien kunnen jullie de volgende keer nog wat meer tijd besteden aan voorspel en daarna pas gaan vrijen. Wat ook kan helpen, is dat jij al klaarkomt voordat je pas ‘echt’ seks gaat hebben. Dan gaat het denk ik ook al een stuk makkelijker.

Ik denk dat je niet helemaal ontspannen was en daardoor niet nat genoeg. En als die dan ook nog groot geschapen is… Dan is de kans aanwezig dat het gaat scheuren

Bedankt voor alle tips en reacties meiden!

We hebben er even over gepraat enzo en weer geprobeerd, dit keer nergens last van haha. :slightly_smiling_face:

Denk dat ik inderdaad gewoon wat gespannen was.

liefs