Gescheiden ouders.

Thuis gaat het niet helemaal lekker tussen hun en nou ja, nu vroeg ik me dus af:
Praatte jij er veel over (toen het zeg maar zo was van, ze zijn nog niet uit elkaar maar maken wel veel ruzie en gaan misschien uit elkaar)?

Dit is dus een vraag aan de mensen die gescheiden ouders hebben.
Oke, dat had je waarschijnlijk zelf ook al door maargoed.

Bij mij was het heel anders,
Ze hadden niet echt ruzie, tenminste niet meer dat ik weet.
Maar ik had me vader betrapt (ik was 7) en was gewoon meer bang dat ze uit elkaar gingen maar toen het zo was had ik het we verwacht.
x

Mijn ouders zijn wel gescheiden, maar we hebben niet echt zo’n fase gehad
In maart wilde mijn moeder scheiden, de liefde was over, al een hele tijd. In de periode tot de definitieve scheiding (augustus) en het verhuizen (oktober) maakten ze wel veel ruzie, over wie wat kreeg, en omdat mijn vader niet wilde scheiden.
Ikzelf heb er niet zo veel over gepraat, af en toe met mijn ouders en met mijn toenmalige beste vriendin. Maar het scheelt dat ik sowieso niet echt een prater ben :wink:

mijn ouders hadden soms wel ruzie.
alleen ik had het echt niet zien aankomen!
mijn vader ging ineens niet op vakantie.
en zei daarna dat hij wilde scheiden.
hij vertelde ons alleen niet waarom.
later zijn we er achter gekomen dat hij vreemd was gegaan enzo.
maar hij heeft het nooit toegegeven.
hij doet nu heel lullig tegen mij en mijn moeder.
mijn zusje gaat er nog wel heen, maar ik niet meer.
het doet me wel veel pijn om er niet meer heen te gaan.
maar als ik er heen ga stelt hij me toch heel erg teleur steeds.
ik vind het wel moeilijk want ik kan er eigenlijk met niemand over praten.
niemand snapt me.
maarja.
ik hoop voor je dat je ouders bij elkaar blijven en anders
dat ze een goed contact houden :wink:
xx

Ik had het helemaal niet aan zien komen, en ik heb er niet veel over gepraat omdat ik er liever niet over praat, dat doe ik liever met vriendinnen of met helemaal niemand.

Mijn ouders hadden altijd heel veel ruzie (nu ze gescheiden zijn, alleen maar meer). Maar mijn vader had van die soort woede uitbarstingen en ik was elke keer doodsbang voor hem en moest ik janken, en als de ruzie beetje gedempt was, kwam mijn moeder naar me toe, en af en toen had ik het er met haar over ‘’ gaan jullie scheiden?’’ en vroeg zij ‘’ wil je dat?’’ en toen zei ik ‘’ ja’’ :open_mouth:
best erg, is nu 3jaar geleden :stuck_out_tongue: ( dat ik dat zei is langer geleden hoor!!;)). maar heb nu helemaal geen contact meer met mijn vader :$.
Maar alles komt goed! over het algemeen wordt het er alleen maar beter op als ze gaan scheiden :wink:
xx

Kan ik je niet mee helpen.
Mijn pa was gewoon ineens weg.

Mijn ouders zitten nu midden in de scheiding…
Mijn vader is een paar keer vreemd gegaan enzo en vond mijn moeder niet goed genoeg.
En hij draait alles om : hij gaat zielig doen enzo en dan geeft ie mijn moeder de schuld.
Maar ik zal er altijd voor mijn moeder zijn!
En ik heb er superveel over gepraat, met familie, vriendinnen, vrienden en mijn moeder!
De scheiding is eigenlijk al lang bezig…
Maar het gaat nu al sneller.

iiilse, ik snap jou wel hoor!
Ik heb het zelf nu ook.

Ik zit nu midden in een scheiding. Ik zag het niet aankomen, maar mijn moeder vertelde dat er de laatste tijd veel ruzie was…

al die mannen die vreemdgaan ook:S

Mijn vader is er ook zo’n 1 . Ik vond het heerlijk toen mijn ouders gingen scheiden dus kan je ook niet echt helpen denk ik… Ik had geen behoefte om te praten was gewoon heel blij.