Gescheiden ouders & school?

Ik vroeg me dus af hoe meiden (of jongens) het regelen met hun boeken als hun ouders gescheiden zijn. Ik bedoel dan wel dat je voor de helft van de week bij je vader bent en de andere week bij je moeder, en om het weekend bij je vader en dan het andere weekend bij je moeder. Brengen jullie jullie boeken de hele tijd heen en weer of hoe doen jullie dat?

Ik heb ook gescheiden ouders en ik had altijd een soort kratje op rolletjes waar ik m’n boeken, laptop en andere spullen in deed en ging dan steeds heen en weer van m’n vader naar m’n moeder!

Ligt eraan of ze dicht bij elkaar wonen. Anders kun je gewoon ff een boek halen wanneer je hem perse nodig hebt, of je laat ze gewoon op school in je kluisje en neem puur de boeken mee die je nodig hebt en dan neem je gewoon je schooltas mee naar je vader of moeder.

ik ben de helft van de week bij mijn vader en de helft van de week bij mijn moeder. ik pak mijn boeken (en andere spullen) in een tas en mijn vader brengt die op de ‘wisseldag’ naar mijn moeders huis.

ik ben de ene week bij mijn moeder en de andere bij mn vader, en ik heb alle boeken enzo gewoon in een kratje en die verhuis ik steeds mee

Ik doe precies hetzelfde ^^^