Gescheiden ouders (regeling)

Vraag voor iedereen met gescheiden ouders:

Hoe is dat bij jullie geregeld? Bij wie woon je, hoevaak zie je je andere ouder en op welke dagen zie je ze? Of zie je ze helemaal niet?

Hier ben ik best benieuwd naar. Ik vraag me af of het heel erg afwijkt van mijn ‘regeling’. Ook ben ik benieuwd wat het meeste voorkomt.

Elke woensdag blijf ik bij mijn vader eten en ik slaap daar om het weekend.

Ik ging altijd om het weekend naar mijn vader.

Dit. Plus dat ik door de week nog op kamers zit. Dus ben in het weekend alleen thuis (bij m’n moeder) en ga dan langs bij mijn vader ofzo…

eerst woonde ik bij mn vader, en ging ik elk weekend na mn moeder toe en af en toe in de vakantie’s
doordat er bij mn vader heel veel dingen gingen veranderen -ga ik niet allemaal uitleggen, lang verhaal- heb ik besloten dat ik bij mn moeder wilde wonen, ik woon hier nu zo 3maandjes en mag zelf kiezen wanneer ik na mn vader wil.

oh damn it, wat ben ik blij dat morgen de scheiden tussen mn ouders is afgelopen na 2,5 jaar! Echt een hele opluchting, want het is echt slopend voor mn leven

Dit. Ben oud en wijs genoeg om dat zelf te beslissen, hoef echt niet om het weekend ‘afgeleverd’ te worden bij mijn vader ofzo. :stuck_out_tongue:

Ik woon bij mijn vader en zie mijn moeder 1 keer om de 2 weken…

Ik woon bij mijn moeder en zie mijn vader wanneer ik daar zelf zin in heb maar sowieso wel 2 keer in de week.

Ik woon bij mn moeder en ga op dinsdag, vrijdag en zondag naar mn vader, daar blijd ik dan eten en blijf er tot een uur of 7, ligt eraan met school enz maar k de vakantie blijf ik er meestal wel wat langer : ) en ook om het weekend blijf ik weekend bij mn vader slapen

dubbel

Ik woon bij mijn moeder en ga naar mijn vader toe als ik en mijn zusjes daar zin in hebben. Meestal één keer in de twee maanden, maar dan gaan we ook langer heen dan één dag. Wij wonen namelijk bij mijn moeder in Leek (Groningen) en hij in Vlaardingen. :’)

Ik woon bij mijn moeder en moest eerst 1x in de 2 weken een weekend naar mijn vader, maar sinds mijn 10e ofzo doe ik dat al niet meer omdat ik mijn vader een gigantische **** vind :'S
Mijn pa woont wel in dezelfde stad alleen zie/spreek hem amper omdat ik het contact wil verbreken.

Ik woon momenteel bij me moeder, en eet nu 2 x per week bij m’n vader. En ga dat steeds meer opbouwen. Dus 2x eten en 1 nachtje slapen. En dan een weekend slapen. En dan uiteindelijk week om week.

het was om de week op woensdag eten bij papa en om het weekend slapen. Maar de laatste tijd is het allemaal wat rommelig. Mijn vader heeft een vriendin uit Kroatië waar ik en mijn zusje nog niet echt een band mee hebben,dus we ontwijken zijn huis een beetje… Ik vind het echt kut dat mijn ouders ooit gescheiden zijn

Ik ben woensdagnamiddag bij papa, en dan om de week in het weekend (vrijdagavond tot zondagavond).
Vakanties is altijd half-half.
Soms wisselen ze wel eens een weekend, ivm familiedingen ofzo.
En soms gaan we pas een dag later naar papa, als die moet werken ofzo.
Best soepel dus (:

ik woon bij mijn moeder, en zie mijn vader wanneer ik kan/wil.
dat is eigenlijk niet meer dan 1x in de week.

wat ik mij afvroeg, is; hoe zijn jullie ermee omgegaan, dat jullie ouders zijn gescheiden? hebben jullie het een plekje gegeven, of hebben jullie het er nog moeilijk mee?
zelf is het voormij alweer 8 jaar geleden, en ik heb er geen moeite (meer) mee.

mijn ouders zijn al gescheiden zinds groep3 en ik ben nu 16.
dus sws iets van 10 jaar, en plekje heb ik dat wel gegeven uiteindelijk.
toen gingen we altijd om het weekend naar mijn vader en af en toe aten we daar een avond. vakanties waren half om half. naja dat waren dan 2/3 jaartjes dat dat zo ging, en daarna liep het mis. nu zie ik mijn vader af en toe een keer lopen meer niet.

Mijn ouders zijn al iets van 7/8? jaar gescheiden.
Eerst woonde ik bij mijn moeder en ging soms in het weekend (niet elke weekend) naar mijn vader. Nu woon ik bij mijn vader en zie mijn moeder een paar keer per week, wanneer ik wil/kan

dit.

Ik vraag me af, zijn er andere mensen die van te voren zeiden, ik ga ab-so-luut niet elke week/weekend van woonplaats veranderen?

Ik blijf me verbazen over hoe normaal het is dat mensen gescheiden zijn of ouders hebben die zijn gescheiden…