Gescheiden ouders en kleding

Hallo allemaal, ik heb een dingetje waar ik al een tijdje mee struggle. Ik heb gescheiden ouders en ik woon 1 week bij mijn moeder en de week daarop bij mijn vader. Dit gaat allemaal prima maar het enige probleem is dat ik het zo’n gedoe vindt met mijn kleding. Ik sleep namelijk elke week een koffer mee met haast al mijn kleren erin. Het is als het ware mijn ‘kledingkast’. Ik word er helemaal gek van om dit elke week te moeten doen maar ik wil wel graag al mijn kleding bij hebben en niet bijvoorbeeld al van tevoren kledingsetjes kiezen of iets dergelijks. Ik snap dat dit erbij hoort maar misschien dat mensen wat tips hebben om dit makkelijker te maken.

Je eigen kledingkast + kleding bij zowel je vader als je moeder? Dus dat je kleding hebt bij je vader die je daar ook laat liggen en hetzelfde bij je moeder. Desnoods investeer je in een paar dezelfde basic items, zodat je die bij beide hebt. Zo doet een van mijn beste vriendinnen dit, en het bevalt haar erg goed!

Een eigen kledingkast bij zowel je vader en je moeder aanleggen lijkt me de enige oplossing idd…

En kleding kast bij elk en je verdeelt eerst de kleding die je nu hebt over de twee en dan kun je met je moeder en vader eens appart gaan shoppen…

2 kledingkasten inderdaad. En dan elke week voordat je verhuist even nadenken of je die week iets belangrijks hebt waarbij je iets bepaalds aan wil/moet (bijvoorbeeld kleding voor je werk, of als je een feestje hebt en die nieuwe schoenen aan wil). Zo doe ik het in ieder geval, en dat gaat al 6 jaar goed. Ik neem aan dat je bijvoorbeeld schoolboeken ook mee heen en weer moet nemen?

Ik nam vaak op de dag dat ik verhuisde mijn schooltas mee met boeken enzo, en een aparte (hand)tas, met bijvoorbeeld makeup, bepaalde kleding en mn oplader