Gescheiden ouders/ co ouderschap.

haj allemaal,
mijn ouders zijn pas geleden uit elkaar gegaan, en dat is natuurlijk verschikkelijk, de rechter heeft besloten dat mijn ouders om de paar dagen de kinderen krijgen (mijn zusje en ik) co ouderschap dus. ma di woe ben ik bij me moeder, en vrij en do bij me vader, om het weekend ben ik bij mijn vader.
ik heb echt geen iedee hoe ik dat moet doen met make-up kleding en andere zooi, ben echt wanhopig, hebben jullie tips?
Xx mii

oej iig sterkte ermee.

ik heb er geen ervaring mee maar ik denk dat je qua make up gewoon een paar standaard spullen (zoals mascara, eyeliner, foundation etc. wat je normaal altijd gebruikt) sowieso altijd bij je vader én moeder hebt liggen. Gewoon dubbel kopen eventjes. En tsja kleren? ik denk dat je dat gewoon moet vervoeren met een weekend tas ofzo? dat is wel lastig ja idd. Of gewoon alles bijv. bij je moeder leggen en als je naar je vader gaat wat kleren mee nemen die je dan aan wilt doen (en wat extras eventueel…)

succes ermee!

auww. sterkte ermee!

heb er zelf geen ervaring mee trouwens… maar idd zoals hierboven gezegd; standaard make up dubbel etc…
en qua kleding… hmm je kan er misbruik van maken… dat je extra veel kleren krijgt dat je overal vanalles hebt en hoef (bijna?) niks te vervoeren

oke dat laatste is best leuk :grinning:

Hmm wat moeilijk. Mijn ouders staan ook op het punt om te gaan scheiden, dus ik moet ook maar eens gaan bedenken wat en hoe ik het wil gaan doen.

Ik denk dat je gewoon bij beide een standaard toilettasje neer moet leggen, zodat je dat iig niet elke keer mee hoeft te sjouwen. En met kleren, dat is wel lastig, want het is super irritant om telkens kleren mee te moeten nemen enzo… Ik zou bij allebei gewoon een paar basic outfitjes neerleggen ofzo, dat je iig altijd iets hebt om aan te doen… en verder tsja ik weet niet…

Hmm, wat een lastige regeling lijkt me, vooral met school…

Maargoed, mijn ouders zijn als sinds ik 3ben uit elkaar, en zover k me kan herinneren pak ik alles gewoon elke keer in een grote tas als ik naar m’n vader ga…

mijn ouders zijn nu 9 jaar gescheiden.
eerst deed ik wisselen om de week, maar nu doe ik om de 2 weken.
ik heb toen een héle grote tas gekocht [zal er wel even een plaatje bij zoeken] en daar doe ik elke keer al me kleding,make-up, andere spulletjes in enzo! =) gaat me goed af!

Mijn ouders zijn sinds ik 3 ben gescheiden en ik heb mijn vader al heel lang niet gezien wegens prive redenen.
iig heel veel succes!

hmmm das wel vervelend mijn ouders zijn ook al 7 jaar gescheiden ofzo en heb mn vader al een aantal jaar niet meer gezien .

maar het lijkt me wel verstandig en logisch dat je gewoon alles dubbel krijgt en alleen je favo spullen mee neemt dus die moet je dan gewoon uitkiezen

succes er mee trouwens ^^

geen ervaring.
succes meis.

Heel vervelend voor je!
Een vriendin van mij heeft het om de week. Dat is denk ik een stuk handiger maar als ik jou was zat ik een tas nemen als kledingkast zeg maar. En je make-up dubbel halen. Of ook gewoon in die tas doen. Je verplaatsbare kast zeg maar x’]

Hoe oud ben je dan?

Woaw,! dit had ik niet verwacht, Bedankt allemaal.!
ik heb nu een tas voor mijn beauty spullen en een super grote weekend tas voor de rest, en make-up heb ik bij aleetwee, heb alles verdeelt, ( daar was ik ongeveel 1,5 uur mee bezig :stuck_out_tongue: ) ben nu 14,5 jaar,
bedankt! Xmii