Gescheiden ouders/ co ouderschap.

haj allemaal,
mijn ouders zijn pas geleden uit elkaar gegaan, en dat is natuurlijk verschikkelijk, de rechter heeft besloten dat mijn ouders om de paar dagen de kinderen krijgen (mijn zusje en ik) co ouderschap dus. ma di woe ben ik bij me moeder, en vrij en do bij me vader, om het weekend ben ik bij mijn vader.
ik heb echt geen iedee hoe ik dat moet doen met make-up kleding en andere zooi, ben echt wanhopig, hebben jullie tips?
Xx mii

oej iig sterkte ermee.

ik heb er geen ervaring mee maar ik denk dat je qua make up gewoon een paar standaard spullen (zoals mascara, eyeliner, foundation etc. wat je normaal altijd gebruikt) sowieso altijd bij je vader én moeder hebt liggen. Gewoon dubbel kopen eventjes. En tsja kleren? ik denk dat je dat gewoon moet vervoeren met een weekend tas ofzo? dat is wel lastig ja idd. Of gewoon alles bijv. bij je moeder leggen en als je naar je vader gaat wat kleren mee nemen die je dan aan wilt doen (en wat extras eventueel…)

succes ermee!

auww. sterkte ermee!

heb er zelf geen ervaring mee trouwens… maar idd zoals hierboven gezegd; standaard make up dubbel etc…
en qua kleding… hmm je kan er misbruik van maken… dat je extra veel kleren krijgt dat je overal vanalles hebt en hoef (bijna?) niks te vervoeren

oke dat laatste is best leuk :grinning:

Hmm wat moeilijk. Mijn ouders staan ook op het punt om te gaan scheiden, dus ik moet ook maar eens gaan bedenken wat en hoe ik het wil gaan doen.

Ik denk dat je gewoon bij beide een standaard toilettasje neer moet leggen, zodat je dat iig niet elke keer mee hoeft te sjouwen. En met kleren, dat is wel lastig, want het is super irritant om telkens kleren mee te moeten nemen enzo… Ik zou bij allebei gewoon een paar basic outfitjes neerleggen ofzo, dat je iig altijd iets hebt om aan te doen… en verder tsja ik weet niet…

Hmm, wat een lastige regeling lijkt me, vooral met school…