Geruite bolero h&m

Je kent dat wel, dan loop je te shoppen met je vriendin. En dan is het ’ Ja, leuk nemen we mee’ maar dan ligt hij maar in je kast en weet je niet hoe je iets moet combineren. Nou ik heb dat met het volgende, dus graag tips:

http://shop.hm.com/media/products/675/DL675_65454_73003_61_8475.jpg

hempje eronder, skinny jeans ofzo?

grijs shirtje/hempje en een donkere broek met het liefst grijze laarzen, maar kan ook een andere kleur

Topje eronder en met een skinny? Topje gewoon wit of grijs ofzo.
Leuke ketting erbij maybe?

Mensen van mijn school combineren heb met een strak wit shirt/hemd eronder nja en dan een spijkerbroek =p niet zo moeilyk

met een tuniekje ofzo dan gaat het zo mooi plooien als je het dicht heb

ik zou er een wit hemd met strepen(wel blauwe) onder aan doen,
knoopjes beetje open en eventueel een rood of blauw topje eronder, skinny, laarzen, leuk kettingkje erbij en klaar :wink:

ofwel;

• jurkje (kleurig of zwart) zou heel mooi staan met pumps
  • skinny en hemdje en all stars

ik vind het nog een mooi truitje, alleen past het niet bij mijn styl

zooo cool 8D
ik zou er een witte blouse onder doen.
met skinny jeans.
en hippe sneakers:D

Mooi vestje hoor :slightly_smiling_face:

Net zoals iedereen zegt, shirtje + skinny jeans. Of jurkje als het mooi erop valt :slightly_smiling_face:

een zwart tuniekje dat boven strak zit en onder wijd valt. <3
skinny + zwarte laarzen/pumps

Oe, dies leuk! <3
^^ zoals iedereen zegt,
of miss een rood shirtje deronder…

Dies echt leuk! Ik denk dat die zalig moet staan op je lbd! Mss de perfecte outfit op dat één familiefeestje? Of dat fijn nieuwjaarsfeestje? :smiley:

lol

Groetjes

Zwarte t-shirt / Hemd + (halflange) Lichte broek met daarover hoge zwarte laarzen ?

x.

ja dat zou k ook doen :stuck_out_tongue:

Ik heb die ook & ik doe er gewoon een wit hempje onder met een spijkerbroek en leuke lichtbruine laarzen & een lichtbruine riem. :pensive:

witte top, sqin, dikke armbanden enn pumps (blauwe is leuk maar mag ook gwn zwart)

xxx

Een leuke kleur hempje (strak) En dan baggy jeans eronder maybe…

een stretch t-shirt of hempje met een jeans.

lekker preppy met een wit shirtje dronder en een rokje erbij of een shortje. En dan met een legging of maillot en ballerina’s.
maar gewoon met een skinny staat ook al super! dan zou ik wel een grijze of zwarte doen omdat het vestje ook al blauw is…
succes!