Geroddel

hey, even kort het verhaal.
ik heb int geheim met een jongen omdat zijn ouders mij te jong vinden etc… hij is te lief om te wachten tot ik 16 ben. (: maar daarbuiten ga ik veel met jongens om als vrienden, kan daar gewoon beter mee praten zonder dat ze bitch zijn of iets, jullie kennen het vast wel. maar nu had het zusje van de jongen waarmee ik ga gehoord dat ik met allemaal jongens tegelijk flirt. ik heb hem alles uitgelegt dat ik gewoon veel met jongens om ga en ze allemaal gewoon zie als vrienden en dat snapte hij gelijk. (zijn zusje weet alles trouwens wel) maar nu zit ik er best wel mee dat er over mij wordt geroddeld dat ik met allemaal jongens flirt. Ik denk dat dit gewoon mijn manier van aardig zijn, vriendschap en humor is. Hebben jullie dit ook weleens meegemaakt? hebben jullie tips? x

Je moet het gewoon negeren, zodra je dingen tegen iedereen gaat zeggen van “het is eeeeecht niet zo ik flirt helemaal niet met iedereen” gaan mensen het er juist nog meer over hebben.

@Baliloon
hmm zit wat in ja, dankjewel!

ik denk niet dat jou vriend en zijn zusje veel zullen rodelen over jou hoor.

Als mijn broer een vriendin heeft, en ik zie die vriendin met andere meisjes, zou ik me broer voor de zekerheid ook waarschuwen.

En je vriend begrijpt het, dat je veel jongens gewoon ziet als vrienden, dus probleem opgelost?

Ik ga ook bijna alleen maar met jongens om en een paar van hun zijn ook goede vrienden. Natuurlijk ben ik ook bevriend met meiden, maar ik spreek alleen goede vriendinnen nog regelmatig (en 1 heel vaak). Ik zou er gewoon boven dat geroddel staan. Het zijn jou vrienden, jij weet dat je gewoon vriendschappelijk met ze omgaat en daar heeft niemand anders wat mee te maken.
Goed dat je vriend je wel snapt, er zijn ook jongens die dit helemaal niet leuk vinden (zoals mijn ex, en dat waren ook nog zijn vrienden…)

maak je niet druk johh! het zijn vast mensen die jaloers zijn op jou relatie met hem. en het proberen te verbreken tussen jullie

Er zijn mensen die vinden het onmogelijk om goede vrienden te zijn met jongens. Daarom word het gauw als flirten gezien als je naar hem lacht, terwijl hij misschien gewoon een flauwe mop heeft verteld ofzo.
Niks van aantrekken. :slightly_smiling_face:

@Alliesss
ja klopt ik was ook blij dat ze het tegen hem had gezegt. maar doordat ik helemaal niet met haar omga en ook niet met vrienden/vriendinnen van haar vond ik het een beetje raar.

@CHMCL
hey leuk om te horen dat ik niet de enige ben… en kut voor je dat je vriend het verkeerd opvatte! weet niet of t al lang geleden is maar alsnog sterkte. )=

Hoe oud is je vriend dan?

@ExtraFlower 17, valt wel mee dus. ;p