gerelaxed haar/keratine treatment/CHI

Heey,
Ik heb een vraagje. Ik heb van nature kroeshaar (mn haar is niet vreselijkVreselijk kroes want mijn moeder is nederlands) maar 3 jaar geleden heb ik mijn haar gerelaxed*. Ik had best wel lang haar (borsthoogte) maar mijn haar brak af omdat ik dooie punten had. Ik werd er helemaal gek van en besloot een stuk van mijn haar af te knippen (op 1 lengte) en ik besloot kinder relax te gebruiken. En dat heeft enrom geholpen. Ik heb nu een lange bob.

Ik heb op internet iets gevonden dat “brazilian keratine treatment” heet. Er word gezegd dat het heel goed is voor je haar en het ook het kroeshaar ontkroest. Maar dat is best wel duur (ong 300 euro per keer bij de kapper) Ik wil het graag uitproberen. Heeft iemand ervaring met dit product??

Ook las ik iets over de CHI stijltang en de haarcremes etc die erbij horen. Heeft iemand hier ook ervaring mee?? Er was ook een “keratine haarspray” van CHI. Ik zou die ook graag willen kopen alleen wil ik het niet bestellen want ik vertrouw die websites niet. Weet iemand toevallig ook een winkel waar ik het kan kopen in Amsterdam of in de omgeving van Amsterdam?

*relax of staight is een chemisch middel dat je haar ontkroest.

van Priss

Pfff 300 euro! Oke, hier heb je niets aan :stuck_out_tongue:
upje!

Zou dit niks voor jou zijn? => Keratin smoothing therapy