Geplayed of goed gedaan en nu?

Echt dat je daar nog over na denkt.
Wat een eikel.
Let him go.
Hij moet sorry tegen jou zeggen niet jij tegen hem.
Ik vind het knap van je dat je je eigen mening hebt gegeven.
Nu lekker verder gaan naar een jongen die goed voor je is!

Ja, lastig, want jij hebt zoiets van: hij is lief, we zouden het kunnen proberen, het ligt aan z’n cultuur. Helemaal waar, maar de vraag is: wil jij er ook zoveel moeite voor doen?
Want stel dat hij zich gaat proberen aan te passen, zal het moeilijk blijven. Het zijn niet alleen onbegrips verschillen, maar het belangrijkste is dus dat hij zich ‘beter’ dan jij voelt omdat hij de man is, en jij de vrouw. Ik vraag me af of je dan beiden met een goede basis begint voor een relatie. Het is moeilijk, maar echt, laat hem gaan, want dit wordt niks. Nee, sorry, echt niet.
Ik wil nog wel even zeggen dat ik het knap vind dat je gewoon je eigen mening hebt gehouden!

Hij is het misschien niet anders gewend, maar jij bent er niet van gediend (logisch). Hij vind vast iemand die dat wel is, maar hij moet niet gaan bepalen wat jij doet, zolang jij dat niet wilt.
Mijn mening: go on!
En al helemaal geen sorry zeggen.

Je zou echt sorry tegen hem moeten zeggen!

Sorry dat je niet meteen erachter kwam dat ie zo’n debiel is (:

-

Hmm ik vind het allemaal niet zo vreselijk.
Hij is gewend aan de iraakse cultuur, en het is alleen maar logisch dat hij van je verwacht dat jij je ook zo gedraagt. Hij heeft immers nooit anders gekend.
Ik zou hem niet gelijk laten gaan, als het verder gewoon een leuke jongen is.
Maak hem wel even duidelijk dat het hier NIET zo werkt, en dat hij nou eenmaal moet wennen aan deze cultuur en aan geëmancipeerde vrouwen.

Hij ziet idd waarschijnlijk niet in dat het slecht is wat hij deed. Dat maakt hem niet een vreselijk persoon. Maar…jij bent al je hele leven gewend dat vrouwen net zo veel macht hebben en je zou er waarschijnlijk niet aan kunnen wennen als je dat niet meer hebt. Mijn punt is dus: als hij al zijn hele leven dit gewend is dan kun je niet zomaar verwachten dat hij zich kan aanpassen

ik denk dat je er zelf niet écht een goed gevoel over hebt
want anders zou je het denk ik niet hier plaatsen!
dus ik zou hem laten gaan!

Uhm, alls hij zegt van: ’ Ik ben de man , dus ik beslis het.’ ofzo dan heeft hij de schuld . Geen sorry zeggen

Laten gaan zal je achteraf waarschijnlijk blij om zijn :slightly_smiling_face: Maar zie wel dat je het zeker weet!

laten gaan, hij is jou niet waard.

Wat een klootzak.
Zoek een jongen die super lief voor je is en ook rekening houdt met jou.
Zou ik toch doen.

agree

Hij legt zijn wil op.
Je hebt het recht om ertegen in te gaan, want jij bent vrij en mag doen wat je wilt.
Het is een kloot, dus verspil je tijd niet aan hem.

Laat die holbewoner aub gaan! :stuck_out_tongue: Wat een sukkel zeg, ik ben echt geen feminist, maar we zijn nu toch wel zo ver ge-emancipeert dat we dat soort dingen niet meer pikken toch?!

laten gaan, je hoeft toch geen sorry te zeggen tegen iemand die je dwingt omdat jij niet wil?

wat een balzak, dat vind ik zo dom. ‘ik ben de man, jij bent de vrouw. en het enigste recht dat je kan krijgen is het aanrecht. neuken?’