Gepijpt zonder condoom

Ik heb laatst een jongen gepijpt zonder condoom, en het sperma doorgeslikt… moet ik me nu zorgen maken? Hij zei dat hij zich een aantal maanden geleden nog getest had…

Je kunt je voor de zekerheid nog laten testen als je je zorgen maakt.

Voor zo ver ik weet kan je wel herpes krijgen… maar als hij in de tussentijd van die paar maanden geleden geen soa heeft opgelopen of onveilige sex met anderen heeft gehad lijkt het mij geen probleem.

Maar als je het niet vertrouwd kan je je altijd laten testen?

Maar ik las ergens dat je als je sperma slikt zelfs hiv kan krijgen

Dat kan volgens mij alleen als hij hiv heeft.

Enneh!!! Test alsjeblieft, voor je eigen bestwil!!!

pijpen jullie wel met condoom dan? das toch smerig!

Ik ken eigenlijk niemand die met condoom pijpt? Ik zou me voor de zekerheid (als ik überhaupt zou durven) wel even gaan testen als ik jou was.

Ik heb nog nooit gepijpt, maar 't lijkt me niet fijn met condoom… die latex smaak. jajks.

Doe het dan alleen bij iemand die je goed kent… of waarvan je houdt!

Je kunt enkel een SOA krijgen van pijpen als de jongen die je pijpt een SOA heeft. Hij heeft zich laten testen en toen had ie niks, als ie in de tussentijd geen SOA opgelopen kan hebben is er niks om je zorgen over te maken en anders kun je je over 6 weken laten testen.

is sperma niet heel vies om door te slikken? en als je het niet doorslikt, waar laat je dat dan? :blush:

haha k heb het gedaan! met condoom :stuck_out_tongue: ik wilde geen manjuice in mn mond hihi.