Gepiep in oren is niet wat je denkt dat het is?

https://p.twimg.com/Az76USpCAAAAzJi.jpg:large

Ik kwam dit tegen op twitter… ik vraag me af of dit nu echt zo is, of iemand dit al ervaren heeft? of is het complete onzin? Ik dacht altijd dat gepiep in je oren komt omdat je gehoordschade hebt.

Ik geloof er niet in

Ik moet bekennen dat ik het niet helemaal snap wat daar staat (hallo zeg, ik heb nog maar een jaar échte Engelse les) maar er klopt geen bal van! Het gepiep in je oor komt door bloed wat langstroomt. Maar als je het constant hebt, is het gehoorschade.

Nou als het op Twitter staat, MOET het wel kloppen!

Idd ^
Vroeger hadden ze het Orakel van Delphi, tegenwoordig hebben we twitter.

Ik zeg niet dat het klopt, ik geloof er eerlijk gezegd ook niet echt in maar ik was gewoon benieuwd of er iemand iets van wist ofzo.

Ga vooral geen boeken lezen over het functioneren van het menselijk lichaam, die staan vol met onzin.

Haha, omg, nee echt niet.

Ik vraag het even aan een vriend, de audioloog.

‘Bullshit.’

Nee.

Ik heb geen idee wat het betekent :’)

wat staat er? ik kan geen engels :blush:

Dat is geen twitter trouwens, dat is een screenshot van tumblr.
En nah. Onzin. :’)

Onzin.

Nou er staat dus dat het gepiep in je oren niet is wat jij denkt dat het is.
Als je snel bent, geduld hebt en ook geluk, dan kun achter het gepiep stemmen horen. Die stemmen fluisteren dingen tegen elkaar. Maar soms houden de stemmen ineens op, maar met wat oefening kan je ze langer horen fluisteren.
Je hoort ze wat zeggen over het verleden, nu en de toekomst.
En je wordt gewaarschuwd dat je voorzichtig moet zijn met dit.
Ook wordt er gezegd dat er niet iets bestaat als een stem zonder een lichaam/persoon.
En als jij de stemmen opmerkt, die stemmen jou ook kunnen opmerken.
Dus het kan gevaarlijk zijn.

Als je het mij vraagt is dit allemaal een beetje bullshit. Als dit echt zo was, dan was het al wel wat langer bekend en dat is dus nog nooit geweest.
Maar aan de andere kant is het ook wel a little bit creepy:O

ahahha ik geloof nooit in dit soort dingen maar het klinkt wel eng als het echt zou zijn weetjewel :stuck_out_tongue:

Leuk verhaal, maar dit neem ik echt met een korreltje zout.

Ik zou het niet weten, ik zeg niet snel dat is iets bullshit is. Want je weet maar nooit. Maar ik dacht altijd dat het gewoon door harde geluiden komt. Een vroegere leraar van mij die haar man. Werkte altijd in een fabriek, waar veel lawaai was, en nu heeft hij voor de rest van zijn leven een piep in zijn ene oor. Of hij er nu aan geopereerd is weet ik niet, ik weet eigenlijk ook niet of dat kan.

Maak er meteen nou niet zo’n discussie van, ze vraagt alleen maar of iemand dit ervaren heeft. Wie zegt dat ze het gelooft?