Gepest.

Hee,
Ik word gepest op school en me mentor wil er nix aan doen,
Ik zit elke les alleen,
Pauzes alleen met m’n bff.
Ik durf niet veel en word ook vaak nagekeken en uitgelachen,
Iemand tips?
xLobke

praat erover met je ouders

Ik snap dat het makkelijker gezegd dan gedaan is, maar ik zou toch ‘negeren’ zeggen.
Maar waarom wilt je mentor er niks aan doen? Je mentor is daar toch juist voor?
En meer tips heb ik niet echt, sorry!
En nog veel sterkte meid!

Waarom word je gepest? Waar pesten ze je mee?

Praat erover met vrienden/vriendinnen/ouders, leer van jezelf afbijten, laat niet over je heenlopen, ga net zo vaak naar je mentor/teamleider totdat ze er wel iets aan MOETEN doen.

Je hebt je bff, is toch ookal iets? Ik heb mensen op mijn school die helemaal alleen zitten tijdens de pauzes. :blush:

Maare, hoezo wil je mentor er niks aandoen? Als je door klasgenoten gepest wordt kan je mentor hen er toch op aanspreken?

Of je moet een grote mond kunnen trekken of negeren.

Waarom wil je mentrix er niks aan doen? Kunnen je ouders haar daar niet mee confronteren of de afdelingsleider of zo?

Negeren en doen alsof het je niks boeit. Heeft bij mij geholpen (:
Nouja ik werd niet echt gepest, maar ze vonden het grappig om de hele tijd mijn naam te zeggen ofzo. Maja ik had vorig jaar echt een pestklas, rare figuren.

ik zou het ten eerste aan je ouders vertellen, die kunnen op gesprek gaan met je mentor, of een mailtje sturen. dit word dan vast met de teamleider besproken, en in de klas aangepakt. het is wel handig om de echte pesters bij naam te noemen, zodat je mentor hen kan aanspreken. nu dit besproken is met de pesters, of de met de mensen die helemaal niet wisten wat er allemaal in je omging, gaan nu misschien ook wel anders naar je kijken, en laten ze je erbij horen. want kijk, misschien dachten deze mensen die je negeerde, dat je een raar meisje was, die altijd maar alleen wou zitten voor de veiligheid ofzoiets, en als ze weten dat je je juist gepest voeld en er erg mee zit, geven ze je vast een kans. niet iedereen reageerd hier natuurlijk goed op, en vinden je een zeikerd. maar er zijn genoeg mensen met een hart (; !

Dat is het enigste ook wat ze doet, maar ze negeren het :S

Waarom wil je mentor er niks aan doen?
Ik zou inderdaad naar je ouders gaan of anders naar iemand op school als een vertrouwenspersoon gaan, als het echt te ver gaat. Het beste kun je proberen het zelf op te lossen denk ik door of van je af te bijten of het je niet aantrekken.

waarom wil je mentor er niks aan doen?
en waar pesten ze je mee?

Ik snap echt niet dat mensen gepest worden! ik vind het dan ook naar voor je dat je gepest word! Gelukkig heb je dan wel een bff, dat scheelt weer! Ik denk dat je het er het beste even met je ouders over kan praten, weten zij dat je gepest wordt? Je ouders kunnen je dan misschien helpen met je mentor die er niets aan doet, en je mentor kan je weer helpen met degene die je pesten. Ik vind het echt onnodig dat mensen gepest worden, misschien is het nodig om een keer van je af te bijten! Ik snap dat je dat misschien niet durft, maar dan zien ze misschien gewoon een keer dat jij ook een mens bent en niet een pispaaltje!
Nou succes ermee meid!

ik ben zelf ook gepest en gebruikt en vanalles maar ik ben eerst naar mn mentor gegaan die deed ook niks, daarna ging ik maar naar de afdelingsleider…toen zijn ze wel gestopt! nu doen ze heel aardig want anders krijgen ze weer problemen

Wat een klote-mentor! Ga anders naar iemand die hoger is dan hem/haar, misschien dat die wel iets kan doen.

of je gaat naar de afdelingsleider?
maar het beste wat je kunt doen is het negeren, of een grote mond teruggeven (maar daar kunnen ze je ook weer op belachelijk maken, dus ik zou het negeren)

Je kunt ook naar een leraar gaan die je aardig vindt, die kan je vast beter helpen dan je mentor

Ik denk dat je het beste, hoe moeilijk het ook is, het pesten kan negeren… dan houden ze vanzelf op… Waarmee pesten ze je eigelijk?

Is er niet een andere leraar/lerares die je vertrouwt? Misschien kan je daar een keer mee gaan praten en dan uitleggen dat je mentor er niks aan doet. Deze leraar/lerares zal je vast wel willen helpen!