Hoi meiden,
Ik ben hier net nieuw, en eigenlijk ben ik hier om iets te delen, en ik wil graag jullie advies .
Op mijn school hebben we een uur na school een soort van extra (talenten)les, en die les is biologie. Ik snap eigenlijk niet helemaal hoe je je talent kan vinden ik biologie, maarja . Ik zit daarin in een groepje met een oude vriendin van mij, (ik mag haar eigenlijk niet zo meer want ze is erg wild en arrogant) en een ander meisje uit haar klas. Ik dacht dat dat meisje wel aardig zou kunnen zijn, maar na een paar lessen begon ze te doen alsof ik haar slaafje ofzo was�
Ze deed dus erg bazig en alles wat ik fout deed, kreeg ik gewoon een complete preek van haar. We moeten altijd samenwerken, en dan wil ik iets doen en dan zegt ze zovan: ey afblijven? En als ik niks doe zegt ze: Jij kan ook vrij weinig he.
Ik ben niet die type die dan haar gaat slaan, of op haar in gaat ofzo, ik ben altijd degene die heel erg verlegen is in de klas, en nooit tegenspreekt. Dus ik zat daar maar. Toen begon ze door te draven: âJa wat zit je daar nou? Ga iets nuttigs doen ofzo? Anders krijgen we dit nooit af! Jij kan echt helemaal niks he? En je bent nog lelijk ook!â Dat raakte mij best wel, want ik draaide me om, want er verschenen tranen in mân ogen. Toen zei die trut: Ga wat doen of ga je de hele tijd in naar je lelijke schoenen staren ofzo?" Ik dacht eigenlijk: Ooit in de spiegel gekeken rare aap maar oke dat zei ik niet
.
Dit is een lange zeurtopic, dus als jullie tot nu toe tips hebben, of al weten wat ik bedoel, laat dat kan pls achter. Als jullie deel 2 willen, moet je het zeggen.
Doeii <3