Gepest met ex

Hoi allemaal, (Ik weet niet in welk topic dit moet, maar ik zet het hier neer)

Ik word gepest met mijn ex.
Ik heb er nieteens lang mee gehad maar nu het uit is krijg ik naar mijn hoofd geslingerd dat ik echt dom was om met hem te nemen, dat ik aids heb omdat ik het met hem heb gedaan (Wat beide niet zo is) en die kinderen volgen me altijd.
Wat moet ik doen?
Ik baal echt heel erg van die tijd in mijn leven, en hoop dat ik m kan wissen. Helaas zit er geen delete-knop op mijn leven…

Xx

Gewoon negeren. Ontzettend laag dat ze zoiets doen.

ik kan me hier zo goed in vinden want heb/had het ook.
negeren.

Negeren probeer ik al de hele tijd, maar ik ga me steeds rotter voelen…

Je moet je niet rot voelen meid… dat is juist wat ze willen
Nergeer het, niet op reageren en dan gaat het vanzelf over

Mensen zeggen altijd negeren, maar negeren helpt niet altijd. Soms moet je het aanpakken dus, je hebt het genegeerd maar het helpt nu. Nu is het tijd voor aanpak

Inderdaad of negeren of een andere aanpak.

Wat die andere aanpak betreft: verzin gewoon een opmerking die je altijd zegt als ze iets stoms zeggen.

Iets van: Ja, ik heb een relatie met hem gehad en nu is het uit. Zulke dingen gebeuren. En nou kan je oprotten, trut.

Ik ben hier niet zo goed in xD

Haha

ik zal er aan denken!
Heel erg bedankt, het word gelukkig steeds minder.

Ik heb hetzelfde gehad. Ik vond 'm echt leuk, maar al tijdens de relatie waren er mensen die het belachelijk vonden dat we een relatie hadden. Mede daardoor (achteraf was hij ook gewoon niet zo leuk, maar dat terzijde :wink: ) is de relatie stukgelopen, en ook daarna heb ik er nog opmerkingen over gekregen. Mijn tip: gewoon negeren! Op een gegeven moment is er wel weer iets anders nieuws om over te praten, dus dan zal het gepraat over jou en je ex wel weer verdwijnen. Mocht je er echt gek van worden: maak een kutopmerking terug.

Lekker laten gaan. Ze proberen jou naar beneden te halen, stel je sterk op, je bent veel meer waard dan die achterlijke krengetjes!

Oh, wat een stomme ex…
laat je niet klein maken! Hij is gewoon stom bezig en waarschijnlijk is het omdat hij aandacht nodig heeft

Ik ken het, been there :slightly_smiling_face: Negeren negeren negeren. Ik heb gewoon eerlijk gezegd van ja, ik vond hem destijds gewoon heel erg leuk. Kan toch? Zij hoeven toch niks met hem…