Ik word nu al zo’n 6/7 jaar gepest, het begon in groep 3 met gewoon wat buitensluiten, af en toe nare opmerkingen maken, altijd overblijven met gym, uitlachen, geduwd en zulke dingen. Met het jaar werd het heftiger en werd er ook steeds meer en erger op mij gescholden.Vanaf groep 7 werd ik ook via het internet gepest en uitgescholden. In groep 8 was ik helemaal klaar met alles, ik werd uitgedaagd en toen sloeg ik zo’n pester in haar gezicht en ze durfde niets meer. Maar toen begon het ergste. Ze stuurde meiden op mij af van ongeveer 14 jaar en ik was toen 11 met een hele groep. Ze stonden met hele groepen om mij heen en bedreigen me ook, zeiden dat ze me verrot zouden slaan en sommigen hadden messen mee, sommigen hielden me vast en toen trapten ze tegen mijn enkel totdat het helemaal bloedde, ze duwden dingen in mijn gezicht, etc. Mijn vriendinnen waren geen vriendinnen meer en lachten gewoon mee, ik was altijd alleen. Ik was de hele tijd aan het trillen en stond er meer tranen in mijn ogen. Ik wilde doôd, en dacht na over zelfmoôrd, ik deed een poging en werd tegen gehouden door een pester, sinds dat moment was hij gestopt en ging hij gewoon met me om, ondanks de reacties die hij daarop kreeg. Later werd er ook nog een meisje van 16/17 op mij afgestuurd die een sigaret op mij uit wilde drukken enzoo, maar ik was net op tijd weg…
Nu zit ik in de brugklas, het begon ook gewoon met nare opmerkingen, uitlachen enzoo maar uiteindelijk ging het echt veel te ver. Ik kreeg haatmails en er werd via het internet ook gezegd dat ik zelfmoôrd moet plegen en mezelf moet ophangen. (nu nog steeds…) Ze zeiden de ergste dingen ooit, en toen dacht ik weer na over zelfmoôrd. Ik trok mijn haren uit, sneed kleine krasjes op mijn arm, huilde thuis altijd. Op school stonden ze met een hele groep om mij heen, weer een hele klas tegen mij. Ik doe alles fout volgens hun, maar als ik vraag WAT ik dan doe, beginnen ze meteen over iets anders. Als we voor de gym wachten, komen ze ook altijd met een hele groep naar mij en staan ze om me heen, schelden ze en duwen ze me en als er sneeuw ligt, gooien ze met zijn allen op mij. Vorige week kreeg ik ook ruzie op twitter omdat ze via zo’n baksteengooier mij gingen gooien en alles. Via whatsapp kreeg ik ook allemaal dreig berichten en scholden ze enzoo. De dag daarna stonden ze in de pauze om mij heen, van die meiden waren met een groepje helemaal aan het flippen en schelden enzo tegen mij, die zeggen ook dat ik mezelf moet ophangen, zm moet plegen en zulke dingen, echt triest. Ik zat gewoon op school en zij gaan dat dus doen. Zeg ik na een tijdje zo, ik kijk een van die mensen recht aan; ‘Rustig is, ik ben bezig met een koekje eten’ en toen draaide ik me hoofd de andere kant op, ik weet niet eens wat ze allemaal nog gezegd hebben, en na een tijdje gingen ze weg, pff…
Ik weet echt niet meer wat ik ermee aanmoet, ik probeer me aan te passen, het te negeren, maar het lukt gewoon niet…