Gepersonaliseerde items voor 1$!

Omdat ik niet goed wist waar ik dit kon plaatsen, plaats ik het hier. Ik heb nu zelf al twee keer gebruik gemaakt van deze actie (ook zo’n 2 jaar geleden), maar kwam het per toeval weer tegen op reddit.

Heb via de zoekfunctie op het forum gezocht en vond geen resultaten, dus ik neem aan dat niemand dit nog kent.

Artscow is een website waarop je zelf items kunt personalizeren door een zelfgekozen foto erop te laten printen. Artscow heeft nu een aanbieding (geldig tot 1 augustus), waarmee je voor 1$ inclusief verzendkosten een muismat, cosmetica tasje of tank top kunt laten maken (of allemaal). Ik heb zelf al eerder een muismat laten maken en hij is (nog steeds) van verassend goede kwaliteit. Laat de kwaliteit van m’n telefooncamera je niet misleiden, haha.

De couponcodes die je in moet vullen zijn:
Voor de muismat: Z099MOUSEPADEQV8V
Voor de tank top: Z099TANKTOPQ89A2
En voor het cosmetica tasje: ZTWG6EJB7

Ik heb overigens nu zelf weer een muismat besteld en een tank top, van de tank top heb ik geen idee hoe de kwaliteit is, dus daar kan ik niets over zeggen, maar voor 1$ wilde ik het wel proberen.

Dit zijn overigens “mijn” codes, dus je zult mij er ook bij helpen als je ze aanklikt. Ik hoop dat dit geen probleem is, het was de enige reden waardoor ik twijfelde of ik dit wel mocht plaatsen. Als het niet zo is, dan hoor ik het graag.

Betalen kan met paypal, andere opties heb ik nog niet bekeken. Als je uitcheckt, moet je niet op “uitchecken met paypal” klikken, want dan krijg je niet de mogelijkheid om de couponcode in te vullen, klik dan op de andere optie.

Ik was net door mijn codes aan het kijken, en kwam erachter dat je nog veel meer dingen kunt laten maken voor weinig, bijvoorbeeld leggings en een skaterrok voor 3$. En ook een (klein) fotoboekje voor 1$. Het fijne van deze website is, is dat je in de reacties foto’s kunt zien die zijn gemaakt door mensen die het product ook besteld hebben. Om niet te overdreven met codes te gaan strooien, hoor ik het wel als iemand hier interesse in heeft. Ik ga sowieso de leggings ook nog bestellen, je kunt eventueel wachten tot wanneer ik hem binnen heb, maar dat duurt vaak wel een aantal weken.

Alle codes:
Any 10 selected items here for $20 (100 points per referral) http://www.artscow.com/photo-gifts/crazy-bundle
ZCRAYSALEHM263

"Additional $x.xx afterwards’’ houd in dat, als je er meerdere wilt bestellen, er zoveel bij komt per stuk.

Kun je de codes naar mij sturen? Zou graag eens kijken wat er nog meer voor n mogelijkheden zijn! :slightly_smiling_face:

Ja dat vraag ik me ook altijd af, ik denk vooral om klanten aan te trekken, maar dan nog is het wel heel weinig. Zo’n tank top is normaal volgens mij zelfs 27$ bij hun.

Verstuurd!

Hoi,
Kun je de codes misschien ook naar mij sturen?
En een vraagje, voor welke maat cosmetica tasje geldt die code?

xxxxxx

Hij geldt voor allemaal! En ik heb je een note gestuurd. :slightly_smiling_face:

kan je ook meerdere items van dezelfde bestellen? dus bijv 5x muismat ofzo en dat het dan $5 wordt? zou je mij ook de codes kunnen versturen? :slightly_smiling_face:

Helaas niet, tenzij je een proxy gebruikt, omdat het eenmalig per IP is. Eigenlijk mag dat natuurlijk niet, maar omdat zowel ik en mijn broer beide een muismat wilde hebben, heb ik een online proxy gebruikt.

Als je het wel via je eigen IP wilt bestellen, komt er 4$ per muismat bij (wat ook goedkoper is, maar natuurlijk niet zo goedkoop als 1$)

Dat scheelt inderdaad wel wat, haha. Ze staan er bij!

Alleen voor de twee grootste niet! Maar via de link zie je alleen die waar de code wel voor geldt :slightly_smiling_face:

Ik ben zo benieuwd naar de tanktop die ik heb besteld! :slightly_smiling_face:

ah oke! en je kan dat dan wel met dezelfde account doen of moet je daar ook verschillende van maken?

Echt waar? Mijn fout!

Ik heb geen idee, eerlijk gezegd. Om het niet al te verdacht te laten lijken kan je voor de zekerheid meerdere accounts maken, al vul je dan natuurlijk nog steeds 4 dezelfde adressen in.

Het leek me echt heel erg leuk, totdat ik wat reviews op ging zoeken op internet.
http://www.consumeraffairs.com/online/artscow.html
Die waren eigenlijk vrijwel allemaal negatief. Ik weet nu niet zo zeker of ik nog wel wat wil bestellen eigenlijk. :flushed:

Heb je ook ervaring met andere producten of? Want zo’n selfmade mobielhoesje voor 5 dollar is niet duur, maar als de kwaliteit echt crap is.

Ach het is maar $1 als je kiest voor die. En onthoud dat de meeste mensen negatieve reviews geven omdat ze niks anders kunnen doen, positieve zie je minder snel omdat (tenminste ik) iemand niet snel een review website opzoekt om te melden dat het wél goed is.

Ik heb volgens mij ook ooit een fotoboekje besteld, die was ook van goede kwaliteit. Daarnaast alleen een muismat. Ik kijk zelf altijd bij de reviews en dan de foto’s gemaakt door users, zo staan er bijvoorbeeld een paar bij deze:
http://www.artscow.com/photo-gifts/samsung-galaxy-case/samsung-galaxy-s3-iii-classic-hardshell-back-case-1042

Het blijft natuurlijk een gok, maar wat betreft kwaliteit heb ik zelf echt vertrouwen in artscow. Verzenden kan soms wel een tijdje duren, maar dat vind ik niet heel erg, omdat ik na een week alweer vergeten ben dat ik wat besteld had en het dan weer een verassing is als het binnenkomt haha.

Door het gebruik van jou codes kan jij zeker gesponsord worden voor gratis spullen of niet? :’)

Ja, vandaar dat ik dit in mijn post heb gezet:

Klopt het dat je maar één code per bestelling kunt gebruiken? Wanneer ik de volgende code intyp is de prijs ineens hoger?

Bij mij staat er 23 dollar aan shipping/handling costs?
Volgens mij zit ik het echt helemaal fout te doen hahaha.

Als je meerdere items wilt bestellen, moet je meerdere bestellingen plaatsen. Dus per bestelling een!

Ze kunnen je niets maken hoor, zeker als je met Paypal betaald. Daarnaast bied Paypal koperbescherming, daar zou je ook even in kunnen kijken als je toch nieuwsgierig bent.

Yes het lukt. Alleen probeer ik nu nog een tank top te bestellen met een proxy, maar hij zegt alsnog dat de code al is gebruikt op mijn ip adres… wat nu?