Gepaste kleding voor presentaties

Heee!

Ik heb een vraagje… Bij ons op de studie (HBO) wordt er heel veel waarde gehecht aan je kleding tijdens een presentatie. Nu is het zo dat ze eigenlijk van iedereen verwachten in pak te komen… zoiets als dit

http://img844.imageshack.us/img844/5183/pakx.jpg

Maar heeft iemand nog tips waar je zulk soort kleding voor een leuke betaalbare prijs kan vinden… Behalve de H&M en WE want daar kan ik niet echt slagen…

Zara misschien, Asos anders?

Ik zie trouwens zo op de H&M site heel veel professioneel uitziende kleding, dat niet duur is.

Bijenkorf? Wel wat duurder. Of misschien de V&D?

Bij de H&M kan je toch gewoon een blouseje + blazer halen?
En dan nog ergens een rok/broek halen.

En anders V&D, Esprit, Mango, Mexx?

Als ik het bij twee verschillende winkels haal ben ik bang dat het net niet super matcht wat betreft kleur enzo! Maar ik zal indd de V&D en Esprit eens proberen!

Bij SPS Superstar hebben ze ook weleens dat soort kleding, en de boven genoemde winkels inderdaad! Succes

wtf boeit het nou weer wat je aan hebt? het gaat toch om de inhoud?

Dat is op het HBO en de Uni eigenlijk altijd het geval… Non verbale communicatie wordt vaak nog belangrijker beschouwd dan verbale communicatie…

Idd. Bij ons worden er in ieder geval punten afgetrokken als je niet gepast gekleed bent.

Ik draag altijd een wit blousje met een donkere spijkerbroek.

C&A heeft ook nette broeken met blazers.
en je kan ook een nette taillerok doen met een wit bloesje, panty en hakken. H&M heeft vaak wel leuke kleren daarvoor vind ik.

Ik moest dit ook voor mijn opleiding. Ik heb bij de H&M een zwarte netter jurk gekocht, waar over ik een zware blazer droeg. Voor mijn werk moet ik nu ook net gekleed gaan. Ik heb van de week bij zara nog een zwarte pantelon gekocht deze draag ik met een witte blouse van de lady sting.

Verder zou je misschien nog bij de mango kunnen kijken.

uhm… dat boeit veel. ik ben een keer bijna naar huis gestuurd toen we een beurs gingen bezoeken met school, omdat ik geen gepaste schoenen droeg.

bij onze hbo hebben ze daar niets over gezegd dus ga ik niet doen ook :stuck_out_tongue: Tuurlijk zorg ik dat ik er wel netjes uit zie en geen laag decolete of iets te pikants draag he.