Gepassioneerde hakkendraagsters

Hoi!

Ik ben 16, 1.73 m en ik draag elke dag hakken, de meeste minstens 10 cm. Schoenen zijn sinds mijn dertiende echt een passie (ik heb ongeveer 30 paar) en met hakken aan voel ik me gewoon heel goed. Zijn er hier nog meer mensen die ook zoveel van hoge hakken houden?

Ik hou van hakken ja, maar ik draag ze zeker niet elke dag!

Prachtig ja *__*

Ik hou ook van schoenen en high heels. Maar ik draag ze niet iedere dag.

Ik vind hakken prachtig, maar ik krijg altijd zo’n last van mijn voeten…

Ik loop er altijd zo sloom op over straat :"D

HAHA ja dat ook

Leuk voor een feestje of zo. Maar ik zou ze niet elke dag kunnen dragen. M’n arme voetjes =(

Ik hou van hakken. Naar school draag ik ze altijd.
Maar ik probeer ook altijd een paar dagen in de week op platte schoenen te lopen. Anders is het zo slecht voor je voeten.

ik hou wel van hakken! maar ik heb een blessure aan mn beide voeten, dus ik heb er 10x zoveel last van als een normaal meisje, niet echt fijn dus. dus meestal heb ik ze alleen op feestjes oid aan

ja ik heb ook echt een hakkenverslaving!
het is echt een passie geworden. hoe meer je hebt, hoe meer je wilt!

Ik draag ze gewoon echt 90% van de tijd. Naar school draag ik bijv. altijd hakken (en ze mogen niet lager dan 10 cm zijn want dat vind ik lelijk). En naar de stad/als ik afspreek met vriendinnen draag ik hakken. Alleen draag ik ze niet als ik moet werken (als het mocht zou ik waarschijnlijk eerder hakken dragen dan sneakers trouwens…)

Ik ben begonnen met ze te dragen omdat ik mezelf veel te klein vond (tegen de 160) en ik ben bewust ‘verslaafd’ geraakt aan hakken. Vind het alleen echt ontzettend jammer dat ik nu echt zo veel last heb van mijn rug! Echt soms kan ik niet recht zitten omdat het me zoveel pijn doet. :frowning_face: Ik voel me alleen zo klein en dik zonder hakken! Hebben jullie dat ook?

^
Dat komt omdat je jezelf gewend bent op hakken. het is trouwens wel mooi als je een beetje vol bent, op hakken en zonder hakken. ik vind vooral dunne benen echt niet mooi hoor! en (meeste) jongens ook niet (A). je moet er in ieder geval mee oppassen als je er zo een last van hebt!

ik vind hakken ook heel mooi maar ik draag ze eigenlijk niet zo vaak als ik zou willen, omdat ik er nog steeds niet zo goed op kan lopen :’] en omdat ik dan zo erorm lang ben…

Wat lul je nou :3

Geen idee :’)

Ik houuuu van hakken! Draag ze alleen niet zo vaak omdat ik nogal onzeker ben over mijn lengte, 175, met hakken.

Ik ben 173 zonder hakken en mijn hakken zijn allemaal 10-11 cm, dus ik zou me niet druk maken als ik jou was :slightly_smiling_face:

Haha ik bedoelde ik ben 175 zonder hakken.