Geparentificeerde jongeren gezocht voor schoolverslag!

Bonjour meiden,

Voor mijn opleiding doe ik onderzoek naar geparentificeerde kinderen… De meeste zullen nu wel denken van; parentificatie? Ik ben hierbij op zoek naar de sociale gevolgen :slightly_smiling_face:
Geparentificeerde kinderen zijn kinderen waarbij ouders de karakter eigenschappen en behoeften op de kinderen projecteren.
Ik ben op zoek naar:

• Jongeren die het huishouden en de zorg voor zusjes/broertjes/ouders hebben overgenomen thuis.
  • Jongeren waarvan de ouders willen dat ze een bepaalt beroep kiezen en in extreme druk achter school zetten.
  • Jongeren die als bliksemafleider dienen in een gezin waar hoge spanningen zijn.
  • Jongeren die klein worden gehouden door de ouders, omdat ouders bang zijn dat ze het huis uitgaan.

Het gaat hier om een interview wat ik wil afnemen…
Omdat het wat persoonlijk kan zijn, hoeft dat niet in dit topic zelf, maar kan je ook me even n persoonlijk bericht sturen als je wilt.

Alvast bedankt! :slightly_smiling_face:

Met een username als ‘Klaart69’ vraag ik me sterk af of je reacties zult krijgen

Wat is er mis met de naam Klaart69.
O god. Ik besef het nu pas. Dit is een faal.

ik besef niet, leg uit !

laat maar :pensive:’’

sorry ik nog steeds niet :x

Ehm sorry hoor :confused: Ik waggel hier nu 3 jaar rond, waarvan een jaar onder de naam Klaart69. Die username is ooit begonnen als een grapje.
Ik zoek gewoon mensen die ik kan interviewen.

Ik snap niet wat er is met is met de naam Klaart69?

Succes met je interview! Ik heb helaas geen van bovenstaande.

helaas ik kan je niet helpen, succes met je interview, hopelijk kun je iemand geschikts vinden :grinning:

Haha, ik snapte 'm eerst ook niet.
Veel succes met je interviews!

Haha, 69, óh zo grappig. Nee ok. Geen ervaring, sorry, succes met je project!

Mensen ‘afrekenen’ op hun gebruikersnaam gebeurt hier de laatste tijd steeds vaker, beetje jammer.

OT: ik kan je niet helpen, ben geen geparentificeerde jongere volgens mij.

Misschien dat ik hoor bij de jongeren die klein worden gehouden, al is het niet zo erg meer als voorheen. Maar als je verder niemand kan vinden of te weinig mensen hebt, wil ik je best helpen. (:

‘Jongeren die als bliksemafleider dienen in een gezin waar hoge spanningen zijn’

in de zin van; worden gekleineerd/uitgescholden door ouders in gezinnen waar veel ruzie is? in dat geval wel.

Nee sorry, maar up voor jou.

Wat is er ‘mis’ met die username? Ik snap 't niet.

Anyway: Ik ben niet geparentificeerd. Weer een nieuw woord geleerd (:

Kan iemand uitleggen waarom er zo’n heisa is over haar username?
Omdat er 69 in staat?
Ik ben overigens geen geparentificeerde jongere, dus ik kan je niet helpen.

Mijn moeder is overspannen en daardoor zijn er wel veel ruzies thuis. Ik weet niet of dat ook zoiets is?

Ongeveer zoiets heb ik ook.

Maar eerlijk gezegd wil ik niet op enige wijze vermeld worden in een verslag.