Geordie Shore

Omdat ik een oud topic had gevonden dat verjaard is, is mij aangeraden een nieuw topic te maken. Ha! :slightly_smiling_face:
Anyways,

Zijn er GS’ers van mening dat de Geordies genialer zijn dan de Jersey’s?
En dan vooral voor het accent gaan en Charlotte’s hillarische comments?

Verenig u hier!

Charlotte’s uitspraken doen het ‘m gewoon :’)

Ik vind de Jersey’s hilarischer dan de Geordie’s, maar de geordie’s zijn ook grappig ja, hun accent is geweldig :’)

Oh dat accent is geweldig.

En ook hoe Charlotte telkens huilt om Gary haha.

Haha dat Me self is indd echt grappig, net alsof ze heel de tijd met een I praten.

http://geordieshoreonline.com/wp-content/uploads/2012/07/s03e04-charlotte-vicky.jpg

Ben niet zo fan van dit soort programma’s, maar ik ben wel van mening dat Geordie Shore leuker is dan Jersey Shore, mede door het grappige accent.

Jersey shore is echt 99999x leuker dan dit, maar dit is soms ook wel vermakelijk, SOMS :’)

Ik vind dit programma veel leuker dan Jersey Shore! Ik vind vooral Charlotte en Gaz leuk ahhh

HAHA, I love Charlotte! Onbetaalbaar die momentjes van haar.

Slutdrop! :slightly_smiling_face:

Ik heb hier om gejankt. :’)

Jersey shore is en blijft gewoon een klassieker. Geordie shore is erg leuk, maar ze proberen veel te veel jersey shore na te doen - én nog een stapje verder (alleen maar seks).

Zoooo jammer dat ik niet wist dat ze in Amsterdam waren.

aaaaaaah Charlotte, ik vind haar geniaal!

Vond het donkere haar, haar alleen wel mooier staan dan dit blonde.

Jersey shore is beter dan Geordie shore.
Maar ik vind het wel leuk.

Ik vind het blonde juist leuker!

Ja het heeft zeker iets, maar met dat bruine was ze zo lekker onschuldig qua uiterlijk hahaha