geodkope fashion

Plaats hier al je goedkope fashion ontdekkingen of vraag naar wat je goedkoop zoekt…

Zelf vind ik de ringen van de action echte aanraders, voor nog niet eens 80 cent heb je een ring!

Ik zoek een zo goedkoop mogelijk zwart blazertje.

-action
-zeeman
-wibra
-bentex
-henk ten hoor
-bristol
etc :slightly_smiling_face:

Dat ^^.

+ H&M Sale, kun je ook super goedkope dingen vinden.

uhh primark
takko
gewoon in boetiekjes (zo schrijf je t vast niet)

Met goed zoekwerk vind je daar wel leuke dingen, de kwaliteit ervan is wel eens een ander verhaal …

ik erger me nogal aan je titel, er staat geodkope fashion, maar het moet gOEdkope fashion zijn.

uhm sale? mensen zeggen wel wibra/zeeman maar dat gaat geen week me en het ziet er echt bijna altijd verschrikkelijk uit. Bij bershka heb je al een broek voor een 10tje in de sale!

tja wat vind je goedkoop…
de een vind een broek van 30-20 euro al goedkoop terwijl iemand anders een broek van 5-10 goedkoop vind…

Ik was gisteren bij de vero moda, was echt huge sale!
Alles was 3 halen 2 betalen.
Had een mooie blazer, afgeprijsd van 50 naar 10 euro, een top afgeprijsd van 25 naar 10 euro, een vest afgeprijsd van 27 naar 10 euro, een short afgeprijsd van 17 naar 5 euro, een legging afgeprijsd van 13 naar 2 euro en een ring afgeprijsd van 7 naar 2 euro.
Ik was in totaal 27 euro kwijt met de 3 halen 2 betalen actie erbij.
Heb dus in totaal 100 euro bespaard :’).
Ik zeg: sale shopping!

jahh echt super winkels

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Van de zeeman heb ik een nepleren jackje, doe ik al een jaar of twee mee? En ze vragen steeds waar ik die toch vandaan heb…
Ook bij de wibra heb ik een erg leuk rokje gekocht, doe ik ook al een paar maandjes mee en niemand ziet dat hij van de wibra is.
Dus je oordelen voor je houden alsjeblieft… dat jij er nou niet binnen durft, omdat je je zoveel van anderen aantrekt kan ik niks aan doen!

^ :slightly_smiling_face:

You go girl! :grinning:

heb ik zoiets gezegd? nee! oké dan (: dat er SOMS (ik zij ook BIJNA altijd lees het eerst goed) iets leuks tussen zit kan gebeuren, maar kom niet zeggen dat ze een kwaliteit van hier tot Tokio hebben en dat de kleding daar onweerstaanbaar is (:

Ik vind de Pieces ook een aanrader. Ik heb daar al 2 broeken voor 15 euro, 2 kettingen van elk 1 euro en voor 6 euro 2 kettingen, 2 paar oorbellen en een ring gekocht.

WE en Villa hebben trouwens ook erg goede sales vind ik.
Heb vandaag 2 hemdjes en 3 kettingen gekocht en dat kostte maar 19,50 bij elkaar.

sale :grinning:

action, primark, ebay, kortingscodes gebruiken bij de h&m online shop (en meerdere accounts maken haha)

Sale :grinning:

Volgens mij is op dit moment “spotgoedkope mooie kleding” vooral Primark heel erg.

Kringloopwinkels hebben soms ook leuke dingen :slightly_smiling_face:

Of gewoon op de rommelmarkt kijken, heb leuke goedkope tassen gekocht.