Geobserdeerd door een jongen?

Ik ben voor m’n gevoel geobserdeerd door een jongen. Ik kan niet stoppen met aan hem te denken of naar hem te kijken. t Is een jongen van school. Die ik al de heletijd in de gaten hield. Niet met de gedachten; Hijs lekker. Maar meer: Hij is intressant. Nou zijn we op school op een kamp geweest. En heb ik hem zegmaar voor t eerst gesproken. Al na de 1ste keer dat ik hem sprak was het; Bam verliefd, maar ook nog nooit ZO erg verliefd geweest. Hij heeft alleen een vriendin. En een vriendin van me valt ook op hem. Dus ik dacht; Vergeten. En wel heel snel. Lukt dus totaal niet. Er is altijd wel iets waardoor ik weer verliefd op hem word. Of weer met hem moet praten. Zo ben ik laatst zelfs per ongeluk op zijn hoofd gesprongen met een concert,

Hoe kom ik over hem heen?!
Of moet ik hem gewoon proberen te versieren?

Hij is bezet dus afblijven.
Na een tijdje neemt die hevige verliefdheid wel af…

Kijk ook eens om je heen naar andere jongens. Er zijn zoooveel jongens op deze aardbol, waarom zou je je aan één willen koppelen?

geobseRdeerd???
:grinning_face_with_smiling_eyes:

ik heb een beetje hetzelfde… ook een jongen van school dat ik al van de eerste dag knap vond. Ik heb er overlaatst voor de eerste keer mee gesproken. Was ook direct verkocht :roll_eyes: Nu twee weken later heb ik er gisteren voor de eerste keer mee uitgeweest :relieved: . En het was erg gezellig. Ik zou het gewoon proberen. En als hij er niet in meegaat kun je hem nog altijd proberen te vergeten…