Geobserbeerde jongens

Wij hebben 2 jongens in onze klas die helemaal geobserbeerd zijn door tieten. ze hebben het er de hele tijd over: over inkijk, ze gooien zelfs geld in andermans inkijk…
en nu willen wij de jongens terugpakken, want het wordt echt vervelend…

hebben jullie een idee?
xxx

Geobsedeerd :grin:

Dat is volgens mij een fase waar elke jongen doorheen gaat. Ik snap wel dat het irritant is. Inkijk vermijden is dan de beste oplossing lijkt me? Of gewoon een playboy voor ze kopen.
Oja, 't is geobsedeerd ipv geobserbeerd

Alle jongens zijn geobsedeerd door borsten, omdat ze ze niet hebben maar sommige laten dat blijken en andere niet. :grimacing: Dat zei mijn vriend laatst

geobserbeerd :grinning:

terugpakken is een beetje lame, volgens mij gaat elke jongen door die fase heen… kunnen ze zelf niets aan doen :grinning_face_with_smiling_eyes:

wat Cortana zegt; koop een playboy voor ze.

Wen er maar vast aan; zo zijn jongens nou eenmaal. Als je voor ze allemaal een playboy wil kopen je hele leven lang, succes, want dat gaat veel geld kosten hahaha

waarom moet ik nu aan maandverband denken :’)

absorbeert goed :’)

Maar echt niet alle jongens zijn zo hoor. Heb er toevallig nog vandaag een gesprek over gehad met een vriend & vriendin. Hij zei dat je naar vrienden niet op die manier kijkt en dat je er gewoon echt niet op let, alleen meisjes waar hij zegmaar al interesse in heeft bekijkt hij op die manier.
Enneh, het zijn gewoon pubers, die fase gaat wel over

Het is de leeftijd. Dan zijn tieten zogenaamd ‘cool’ omdat ze dat aangepraat is door MTV. En niks playboy kopen, dat kost je geld.

leeftijd? mijn vriend is 19 en is ook nog zo bezig met tieten. en dan niet alleen met die van mij. ik denk dat mannen dat hun hele leven zullen hebben; een soort van jaloezie voor tieten.

Je hoort ook wel eens van die opmerkingen dat als jongens een vrouw waren geweest, ze constant aan hun eigen borsten hadden gezeten en ernaar hadden zitten kijken. Het is gewoon interessant omdat ze het zelf niet hebben.

Nou, dat zou mijn 19-jarige vriend niet hoeven te proberen. Ik vind dat iets respectloos hebben. Sowieso is het geen soort van jaloezie denk ik, het wordt meer gezien als ‘stoer’ omdat het aangepraat wordt door de media.
I mean, wij zijn toch ook niet met z’n alle geobsedeerd door piemels ‘alleen omdat we die zelf niet hebben’?

Ge-ob-se-deerd.
Ehm, dat zijn jongens, dus valt niet veel aan te doen.
in broek op half 11 en boxer iets gooien?

geld gooien in iemands inkijk vind ik anders niet zo normaal gedrag hoor. Die jongetjes moeten gewoon groot worden

doen ze bij mij ook de hele tijd :S vandaag nog 2 keer!

Lijkt me irritant ik ben blij dat ik die leeftijd voor bij ben om om te moeten gaan met dat soort kleuter. Doe je er ook iets aan? niet dat het moet hoor, maar ik ben benieuwd wat je reactie dan is

Ik heb nog nooit een jongen in een spons gezien, sorry.(al is da absorberen)

Hou het geld en gooi het later terug in hun broek (aan de achterkant, want die zit waarschijnlijk daar toch halverwege hun kont.)