geobsedeert door een jongen

Ik ben heel erg geobsedeert door een jongen, nu heeft hij me ook geblokkeert op whapp en ik merk dat ik eralles aan wil doen om te zorgen dat ie weer tegen me praat, ook voel ik mij zo vreselijk leeg zonder hem what to do

Ik denk dat je niet opdringerig moet doen, dat kan hem afschrikken. Doe relaxt, rustig. Vooral niet 98 x bellen of appen. Je zou met hem kunnen afspreken om te vertellen wat je voelt en dat ‘‘stalken’’ niet je bedoeling was.
Of je wacht gewoon tot hij je onblokt of dat je hem toevallig spreek of tegenkomt. Dat zou ik doen. Succes !

Ik denk dat je moet leren gelukkig te zijn zonder hem. Ik vind het persoonlijk een beetje verontrustend dat je zelf woorden gebruikt zoals 'geobsedeerd’ en ‘leeg zonder hem’

Om het zo te zeggen: ‘If you love someone, set them free. If they come back they’re yours; if they don’t they never were.’

Oke dankjulliewel voor je advies, hebben jullie ook nog advies om hem ff te vergete n

Vergeten gaat makkelijker als je bezig bent dus ga sporten, probeer je te verdiepen in een van je hobby’s of ga iets met vriendinnen doen bijvoorbeeld.

Verwijder hem op whatsapp, en alle andere sociale media, en ga andere leuke dingen doen of iets zoeken om je mee bezig te houden. Dan vergeet je hem vast snel genoeg. Succes!