Gentlemen's Club Bijbaantje

Hallo dames,

We hebben allemaal wel eens de hopeloze gedachte gehad na Spartaans hard studeren en een onvoldoende krijgen: “Fuck it, I’m gonna be a stripper!”. Ik heb die gedachte altijd al gehad, maar niet omdat ik het niet goed deed op school. Gewoon omdat het mij leuk werk leek.

Volgende zomer ga ik naar Nederland toe om te studeren, maar ik wil graag een bijbaantje. Ik ben echt een pannekoek in de horeca, dus dat gaat niks worden. Callgirls verdienen niet zoveel heb ik ontdekt, tenzij je ook webcam diensten verleent maar dat zou dan mijn laatste optie worden. Exotisch dansen a.k.a strippen heeft me altijd al geboeid, dus ik vroeg me af: Waarom niet? Maar het probleem is dat ik nog nooit in de grote steden ben geweest in Nederland (ben opgegroeid half op een eiland half in een dorp) dus ik zou niet weten waar ik zou kunnen beginnen.

Kent iemand stripclubs/gentlemen’s clubs die een beetje deugen? Het liefst in de buurt van Utrecht? Alvast super erg bedankt!

Groetjes xx

p.s Als je iets tegen strippen hebt of je afvraagt of ik wel weet waar ik mij mee bezig hou, hier is een e-mail adres waar je deze vragen kan stellen > ongewildevragen-en-meningen@prullenbak.com