genoeg vn de grote borsten nu iets anders!

heey meiden
ik hoor iedereen altijd van ja ik zou het liefst een cupmaatje groter willen enz. maar ik vind wat anders niet leuk

namelijk , ik ga binnenkort op vakantie , dat word zwemmen etc, korte rokjes bij iedereen leuk maar bij mij niet, kheb namelijk best wel volle benen iets wat bredere heupen maar echt GEEN KONT. En dit ziet er echt niet uit, hebben jullie ideen, ik hoor het zo vaak en geloof me jongens kijken meer naar een lekker kontje dan na borsten

niet da tik het daarom persee wil maar k voel me zo onzeker hierover!!

Ik denk niet dat je er veel aankan doen eigenlijk.

Hoogstens wat spieroefeningen, maar daar krijg je echt niet plotseling een volle kont van.
Accepteren dus.

Ik zou gewoon minder onzeker doen over je lichaam. Iedereen heeft wel iets wat niet perfect is, dus jij ook! Er is niemand die perfect is, zelfs modellen niet. Die zijn gewoon zo gephotoshopt dat het lijkt alsof ze perfect zijn enzo. Maar ik zou gewoon trots op je lichaam zijn en gewoon in bikini lopen enzo. En laat die jongens maar praten, die hebben ook vast wel iets dat totaal niet mooi is aan hun lichaam!

Ze kijken tenslotte niet ALLEEN naar je kont maar ook naar de rest van je lichaam. Misschien vindt je dat je geen kont hebt en dus niet ‘aantrekkelijk’ bent tegenover jongens, maar jongens kijken ook naar wie je bent :3

ik heb juist bredere heupen en juist dunne beentjes ( i know heel vaag haha ) daardoor heb ik juist dat ik dus een maatje groter moet kopen maar dat een kort broekje of zo een beetje wijd is bij me benen xD
ik zal gewoon een leuk rokje of broekje dragen. je kan erop letten dat de kontzakken wat lager zijn en er “drukke” boorduurseltjes op je kontzakken zitten. hierdoor lijken ze wat voller :stuck_out_tongue:
verder heb ik niet meer tips dan: gewoon negeren, is een “plattere” kont het ergste in de wereld?
ik maak me nu meer zorgen om die enge varkensziekte haha (sorry aan dit laatste heb je ook niet veel xD )

x

hahahah me 2 xd.