Geniale Actie! :D

Afgelopen zaterdag waren ik en 2 vriendinenn lekker aan het uitgaan. Een van ons werd heeeeeeel erg versierd door een Jongen. Een Casanova eerste klas. Een beetje gejans en geflirt verder, gingen ze zoenen. Blijk nou dat ook de andere vriendin lekker aan het sjansen en flirten is, en later ook gezellig aan het zoenen is. Ook ik had het later lekker te pakken, beetje sjansen beetje flirten en ook een beetje zoenen! Wat blijkt nou… Blijken het vrienden van elkaar te zijn, en wij vriendinnen… Dus dat waren niet 2x 3 mensen apart, nee 1x 3 koppels! Die jongens kwamen met het idee om een keer met zn allen wat te gaan doen… Zelf vondne we het wel een geniale actie :d achja vriendinnen delen altijd alles he! :grinning:

hahaha, wat toevallig dat zij vrienden waren en jullie vriendinnen ;p
veel plezier als jullie nog een keer samen wat gaan doen! :grinning:

liefs, xx

haha , echt een geiniale actie! :grinning:

vind je het alleen niet lullig, das zij het mischien al gepland hadden zo van jij neemt die jij die en ik dat chicky, want daar moet je wel mee uitkijken strax maken zij verhalen dat jullie sletjes zijn. terwijl dat natuurlijk niet zo is !
Zij zijn dan gewoon playerss

ohja zie dit maar als een upje :stuck_out_tongue:

xx

Nou enorm briljant.
Een orgy for the next time?? Grow up!

wat is er zo geniaal aan ?:stuck_out_tongue:

vind het wel grappig XD

t is wel toevallig ja.

[nohtml][b][message=3294843,noline]Kraplapje schreef op 04 januari 2009 @ 18:01[/message]:[/b] Nou enorm briljant. Een orgy for the next time?? Grow up![/nohtml]

Dus toeval bestaat.
*joepie!!*

jeej wat een feest.

<< << <_<

tenminste een keer een vrolijke mededeling

lol

Nou het is me allemaal wat, wat een verhaal!

heftig!
schokkend verhaal idd.

wel grappig
maar geniaal is het verkeerde woord.

en je vindt dit zo lijp van jezelf dat je het nodig vindt om hier een topic over te starten?
Tjeesh, grow up.

waauw…?

inderdaad

het is blijkbaar een crime, om je ‘bezigheden’ te delen met de mensheid?
't forum bestaat niet voor niets =D