Generation Cryo (Discussie)

Laatst zag ik dus dit programma op MTV en had er toch mijn bedenkingen bij.
Voor de mensen die het niet kennen:
Kort samengevat
Generation Cryo gaat over een 17-jarig meisje met twee moeders. Zij werd dus verwekt d.m.v. donorsperma. ‘Donor 1906’ Zij gaat op zoek naar haar ‘halfbroers’ en ‘halfzussen’ om op die manier haar donor te vinden en hem te ontmoeten. De hele weg die ze aflegt wordt gefilmd en zij houdt ook een vlog bij over haar gevoelens bij de zoektocht.

Mijn mening
Ik vind het vreemd dat zij een hele zoektocht opzet om haar donor te vinden. Ook betrekt zij er anderen bij en nu ja, ik vind dat eigenlijk ongepast. Die donor heeft zijn kwakje namelijk anoniem gedoneerd en ik denk dat het duidelijk genoeg is dat hij zijn ‘kinderen’ niet wilt zien. Ook vind ik het raar dat zij spreekt over broers en zussen die door dezelfde donor zijn verwekt.
Zelf zou ik nooit op zoek gaan en mijn ouders ook als echte ouders zien. (En niet zoeken naar gelijkenissen met een man die gewoon in een potje spuit, om het cru te zeggen. :slightly_smiling_face:)

Wat vinden jullie? Kijken jullie het programma ook? Vinden jullie het goed dat zij haar donor zoekt? Wat zouden jullie zelf doen? … :slightly_smiling_face:

Ik vind het ook een beetje raar dat ze zo moeilijk doet. Die persoon is wel je vader maar ook weer niet. Het is gewoon een random persoon die het leuk vond om zn sperma te doneren om anderen daarmee te helpen, hij wil niet voor niks anoniem blijven.

Ja! Op dat moment had ik ook even een wtf-momentje. En ze heeft ze uiteindelijk toch overtuigd om mee te krijgen naar Oakland. Vond dat wel vreemd.

Dat vind ik dan ook het vreemde aan die hele show. Ik zou echt boos zijn als er plots een cameraploeg en 15 kinderen voor mijn deur staan. :’)
Gewoon blij zijn dat ze het leven hebben gekregen.