Genegeerd worden

Hoi meiden,

Tijdje geleden heb ik gedate met een jonge we hebben jn totaal 4 keer gedate… We hebben elkaar al een tijdje niet gezien omdat we het druk hebben… Telkens als we afspreken dat zegt hij af of kan hij in ene niet meer… Maar hij is wel de gene die telkens wil afspreken en vraagt wanneer ik kan… Nou dacht ik om initatief te nemen en ik vroeg wanneer ga ik je zien… Ik kreeg als antwoord vrijdag? Alleen ondervoorbehoud… Dat vond ik zo raar dus werd ik boos en zei ik laat amar je kan of je kan niet ondervoorbehoud betekent voor mij ik kijk wel of ik er zin in heb…ik heb geen antwoord meer terug gekregen… Wat denken jullie dat ik moet doen ? Of wat doen jullie als jullie worden genegeerd… Moet ik nog wat sturen of laten gaan?

Hmm vind het een beetje lastig. Ik denk niet dat je meteen zo boos had moeten reageren, maar beter kon vragen waarom het onder voorbehoud was.
Ik zal het nog 1 keer proberen en anders laten gaan.

Ik reageerde zo boos omdat hij vaker heeft af gezegt of in ene niet kan maar wel zelf vraagt om aftespreken

Ik denk dat als hij echt wilde, wel had afgesproken! Maar het is inderdaad wel raar dat hij steeds vraagt af te spreken…

Jongens zijn nou eenmaal enorm gecompliceerde wezens. Waar ze wel 100 handleidingen over mogen schrijven als het aan mij ligt :’)

Dat dacht ik dus ook… ALs je het niet echt wilt dan vraag je het niet… wat zouden jullie doen gewoon niks sturen en afwachten?

Beetje hard to get zijn, nooit verkeerd.

Ja… Dat is waar… Ik wil niet makkelijk en plakkerig doen… Alleen ben bang dat ik hem straks kwijt ben

Ik vind mannen eigenlijk niet zo ingewikkeld. Naar mijn ervaring kan je gewoon beter vragen hoe het zit. Je kunt je excuses aanbieden voor je uitval (die eigenlijk wel terecht is hoor…) maar daar ook bij zeggen dat je dat deed omdat je het zat bent dat hij steeds afzegt als jullie iets hebben afgesproken. Verder zou ik ook om duidelijkheid vragen, dus of hij doet zijn best om nog met je af te spreken of het is gewoon klaar. En als hij niet zijn best wilt doen, tja, dan is hij gewoon niet zo geïnteresseerd in je en kan je beter verder naar een andere leuke vent.

Laat vooral niet over je heen lopen, als je zijn gedrag niet ok vindt kan je daar best wat van zeggen. En als hij er dan niks mee doet zou ik zeggen ‘tabee ermee’, want er zijn genoeg jongens op de wereld die wel de moeite zouden doen om met je af te spreken.

Je hebt gelijk, misschien moet ik afwachten of hij brijdag nog zegt van zie ik je vanavond… En als ik helemaal niks hoor is het wel duidelijk jammer dat het zo moet gaan als je 4x heb gedate en iemand leuk vind…

Nog tips?

Dat je boos werd vind ik nergens op slaan. Wie weet had hij voor die dag al plannen staan wat nog niet helemaal vast staat, of heeft die bijvoorbeeld kans om te werken. En vraag hem gewoon om duidelijkheid van wat hij nou precies wilt. Wij snappen jongens niet en hun snappen ons niet. Dus af en toe moet je wel vragen om duidelijkheid.

Oh crap ik lees verkeerd. Nvm.

je ehbt wel gelijk maar ik werd boos omdat hij dit vaker doet netalsof ik 2de keuze ben van ik kik wel of ik zin heb