Heey,
Mijn vriend, ik noem hem even Marc en het is een gewone vriend niet mijn vriendje, negeert me steeds… Hij is verliefd op een van mijn beste vriendinnen, Hanna, en ze weten van elkaar dat ze elkaar leuk vinden maar ze nemen niets met elkaar (het komt erop neer dat mijn vriendin haar vorige verkering 2 maand uit is en ze wil nog niet iets nieuws). Ze hadden laatst ruzie en toen negeerde mijn Hanna hem, hij whatsappte mij steeds met dat hij het niet begreep en dat hij het heel vervelend vond dat Hanna zo deed. Ik reageerde steeds lief terug en zei dat het wel weer goed kwam maar verder heb ik me er niet echt mee bemoeid. In die periode zei hij tegen me dat hij me superlief vond en dat hij er op dat soort momenten (wanneer hij ruzie heeft met Hanna) pas achterkwam hoeveel ik voor hem betekende. We whatsappten veel tot het weer goed kwam tussen hem en Hanna. Sindsdien negeert hij me soms op whatsapp, is hij vet kortaf etc. Ik moest gister werken en we hadden elkaar nog even voor het werk gezien, hij zei dat ik het niet mocht vertellen aan Hanna dat we elkaar gezien hadden omdat hij bang was dat ze de verkeerde indruk kreeg. Ik zei dat het totale onzin was en vroeg of hij zich voor me schaamde, dat was niet zo. Ik weet zeker dat hij mij absoluut niet leuk vindt, maar gewoon ziet als vriend.
Ik ben een beetje klaar met dit gedrag…
Wat vinden jullie ervan?
Xx
Hem op zijn gedrag aanspreken dat hij en Hanna moeten kappen en hij gewoon normaal moeten doen
Hem gewoon niet meer helpen. Als die je weer een berichtje stuurt, omdat je hem weer moet helpen met de problemen oplossen hem gewoon negeren. Volgens mij maakt hij meer misbruik van je. Van als het slecht gaat met die Hanna dan gaat die met jou appen zodat die te horen krijgt dat hij niks fouts doet.
Jaa ik denk dat je gelijk hebt, hij kan namelijk wel precies uit me krijgen wat hij wil horen …
Dankje voor je reactie, ik laat hem nu wel ff een tijdje met rust, denk toch dat hij mij niet mist, tot het weer fout gaat