Genegeerd & Afgewezen.

Hee Meiden,
Na maandenlang gezeik en geruzie moet ik dit verhaal even kwijt :slightly_smiling_face:

Voordat school weer begon…
Wij hebben sinds April 2012 een hele hechte groep op dat moment waren we nog niet met degene met wie we nu zijn maar het was wel een hele verandering ten opzichte van hoe ‘vriendloos’ ik daarvoor was! In de zomervakantie natuurlijk diverse feestjes, ik kon hem toen echt nog niet uitstaan, toen we een keer met een groepje naar het strand gingen praatte hij over mij tegen iemand anders terwijl ik erbij zat? Dat soort dingen… Ik had echt een hekel aan hem.

School begint weer…
Ik zat er tegen op, ik heb nog nooit een leuke klas gehad en zat dan eigenlijk in de pauze altijd op de WC of in de Mediatheek. De maanden voor de zomervakantie was dat gelukkig alweer heel anders! Heel gezellig was het, we spraken bijna elk weekend af met z’n alle en er gebeurde veel op die feestjes ^^ Ik begon hem te mogen, ook omdat we gewoon anders met elkaar praatte we konden goede gesprekken houden.

First Love.
In de herfstvakantie gingen we met een groepje naar een vriendin toe, ik was toen 14, de eerste keer dat ik dronk, het was heel gezellig en we waren allemaal zwaar aangeschoten ^^ We gingen een ‘horror’ kijken, niet zo bijzonder voor ons want dat gebeurd op elk feestje xD Maar… Ik lag bij hem, hij hield me vast, hij was zoo lief. Ik begon hem te zien als meer dan een vriend.
Een week daarna was ik jarig en vierde ik het natuurlijk ook met m’n vrienden, uiteindelijk sliep ik bij hem, hij hield m’n hand vast het was echt bijzonder <3.
Daarna begon het whatsappen met elkaar hij stuurde zulke lieve berichtjes: ‘‘Het komt allemaal goed lief, Droom Fijn <3, Love You.’’. In de aula zat hij telkens onopgemerkt aan me uiteindelijk hielden we elkaars handen eigenlijk altijd vast als we bij elkaar zaten.

Kerstvakantie <3 (2012/2013)
De kerstvakantie was de beste vakantie ooit! Hij was helemaal volgepland met feestjes, we vierden sinterklaas toen bij een vriend van me, ik bleef slapen, hij ook :slightly_smiling_face: en nog 3 andere jongens. Ik lag bij hem, samen op één matras de rest lag ergens anders. Hij was heel lief, hield m’n hand vast, we voelden, het was gewoon heel vertrouwd. Zo was het ook bij het feestje daarna! Toen ik uitging en hij niet meeging waren we de hele tijd aan het whatsappen naar elkaar, ik zou bij hem komen slapen die dag daarna maar het mog niet van mijn ouders dus toen heb ik me die dag maar lam gezopen met een vriendin van me :slightly_smiling_face: Toen de vakantie voorbij was… gebeurde er zowat niks meer op whatsappen na. :frowning_face:

HEL WEEK.
Toen kwam het, deze week. Er was nog steeds niks gebeurd tot ik op een gegeven moment van een vriendin hoorde dat zij te horen kreeg van een meisje uit hun klas dat als een vriend van me met haar zou gaan, hij met mij zou gaan. Wij blijken dus gewoon hun gebruikersvoorwerpen/zoenmatties te zijn. We waren super pissig en ze zeiden dat het maar ‘een grapje’ was. Uiteindelijk hebben we elkaar 2 dagen lang genegeerd, alleen maar boze en afkeurende blikken, GEEN WOORD werd er gesproken terwijl wij niks fout hebben gedaan. Mijn vriendin weet dat mensen het niet zomaar bij mij goed maken en dat het na een paar whatsappjes niet gelijk goed is dus zij heeft met hem gepraat en het uitgelegd, dat hij met mij moest gaan praten etc. het was dus weer goed tussen hun. Hij heeft met me gepraat en dat ging heel goed, hij legde het uit en dat hij wist dat ik hem leuk vond en het niet slim was van hem dat hij daar op in ging terwijl hij niks voor mij voelde, tenminste niet meer dan hele goede vrienden… Eigenlijk ben ik daar blij mee, want dat negeren, daar word je echt ziek depressief van.

OK. Het lijkt zo miss een verhaal van niks maar het was echt een kut periode, plz geen negatieve shit, ik moest dit gewoon even kwijt <3.

Oh dat is wel echt heel rot :frowning_face:, gelukkig heb je niet veel meer gedaan dan zoenen en een beetje voelen. Sterkte meid, maar je komt er wel over heen!

Oww…
En om het even nog erger te maken…
Is die ene vriendin er nu vandoor met hem. En volgens mij hebben ze het niet eens door dat ik het er moeilijk mee heb. De hechste groep is namelijk met zn vieren, Zij is nu (bijna) met hem. En de andere is met iemand anders. FOREVER ALONE.

Dat komt hard aan he?

Ik snap soms ook echt niet hoe jongens gewoon zo simpel zoiets kunnen doen…

meid, ik snap hoe je je voelt hoor!

Ik heb een halfjaar gewacht op een jongen (er was wel een spanning tussen ons maar we zagen elkaar heeel lang niet), en toen zag ik hem weer op een feestje en hebben we gezoend en het was superleuk. daarna meteen afgesproken 4 dagen later, hij al mijn ouders ontmoet en we hebben heel lang gepraat en gezoend en het was zo leuk en vertrouwd!!
En daarna… PATS BOEM niks meer van hem gehoord. ben er ook helemaal kapot van :frowning_face: oorzaak onbekend, hij whatsappte gewoon heeeeel kortaf terug en laat nu ook niks meer van me horen, maar ik snap dus echt niet wat ik fout heb gedaan…

Kijk, wat ik hiermee wil zeggen is dat zo’n dingen gebeuren, ik ben er ook volledig kapot van maar zo’n dingen gebeuren en ik ga eroverheen komen en jij ook! Sommige jongens zijn zo’n eikels…

en ja, ik ben ook forever alone :’’)