Geneeskunde, waar?

Heee,
ik wil volgend jaar geneeskunde gaan studeren. Alleen weet ik nog neit zo goed waar. Ik wil aan de decentrale selectie meedoen dus Leiden valt sowieso af. Ik ben ook niet naar alle open dagen geweest, wel naar rotterdam, leiden en de vu. Ook heb ik een dagje meegelopen aan de VU en dat vond ik wel erg leuk. Maar toch weet ik nog neit zeker waar ik heen ga. Zijn er mensen die ook geneeskunde gaan of al studeren en waar dan?
xxx.

Gewoon op alles meeloopdag doen en dan kijken bij welke uni jij je het prettigst voelt.

Ik denk dat dit voor iedereen anders is, jij kunt het beste inschatten op welke school jij je het prettigst zult voelen. Ik vind het zelf fijn om te horen wat anderen die de opleiding al doen erover te vertellen hebben, dan kun je het beste (naar mijn mening) bijvoorbeeld Geneeskunde UvA Googlen en kijken bij Discussiegroepen, waardoor je uitkomt bij fora. Vooral meeloopdagen doen, daar steek je een hoop van op en is vaak nog leuk ook. :slightly_smiling_face:

LUMC :metal:

maar leiden valt voor jou af…

Ik wil ook geneeskunde gaan doen, ga zaterdag kijken in leiden, zit gelukkig pas in 5v, tijd zat…
Maar ik zou gewoonnog rondkijken en dan kijken waar je je het fijnst voelt;)

Een vriendin wil naar Nijmegen geneeskunde doen, die heeft een keer meegelopen een dagje.