Genante foto's

Hee meiden, ik zit met een probleem en ik weet niet hoe ik het moet oplossen en ik weet ook niet waar ik het kwijt kan dus zeg ik het hier maar.

Een tijdje geleden was ik met school een weekje weg en een vriend en ik waren in een hele erge kutbui, overal om lachen en alleen maar gek doen. Hij heeft toen een paar foto’s gemaakt die echt heel heel heel erg zijn. Niet alleen omdat ik er lelijk op sta maar het zijn ook gewoon hele ordinaire vieze foto’s zeg maar. Ik heb gevraagd of hij ze wil verwijderen maar dat wil hij niet en ik ben echt bang dat iemand ze ooit te zien krijgt. Als dat zo is heb ik gewoon echt een groot probleem.

Nu is mijn vraag, wat moet ik doen? Ik heb al 10x gevraagd of hij ze wil verwijderen van z’n computer en camera maar dat wil hij niet omdat hij ze nog een keer wil gebruiken, bijv. als grap op m’n verjaardag.

Ohja sorry als dit topic niet gemaakt mag worden, dan laat ik het verwijderen en alsjeblieft geen reacties van moet je maar niet van die domme foto’s laten maken, want ik weet dat het heel erg dom was. :frowning_face:

Aii dat is wel lastig ja. Ik zou ze stiekem verwijderen. Dan word hij maar boos, hij respecteert jouw wens nu ook niet wat betreft het verwijderen.

Tsja balen, heb je niet iets waar je hem mee kunt chanteren? ;p

Jaa maar hoe? Ik kan moeilijk naar z’n huis gaan, z’n computer hacken en alle foto’s verwijderen haha.

k denk dat het beste is om met zijn ouders der over te hebben. zijn ouders zullen dan het vast snappen en zeggen dat hij die fotos moet verwijderen en als ze nog op zijn PC of camara staan dan krijgt hij straf. maarja dan meot je maar net hopen dat hij zoon ouders heeft je hebt ook ouders die der niks aan doen

Verwijder het zelf, hoe dan ook!
Als het uit is, kan hij het tegen je gaan gebruiken.

Heel erg boos worden. Zeggen dat je geen vrienden meer wil zijn als hij die foto’s niet wil verwijderen.

Zorg dat hij op het moment dat jij naar zijn huis is, niet thuis is. Verwijder dan alles, op zijn pc en op zijn camera.

Spreek met hem af om bij hem wat leuks te doen, zorg dat hij even bezig is en dan sneak jij naar z’n computer om alles te verwijderen ^^?

Ja ik heb wel wat genante foto’s maar die zijn lang niet zo erg als die foto’s van mij…

Maar als hij er echt vol op in gaat, gaat hij misschien die foto’s tegen haar gebruiken. Dus het beste is dat zij eerst alle foto’s heeft verwijderd.

Maar dan breek je toch eigenlijk in? Je mag toch niet zomaar aan de eigendommen van iemand zitten zonder toestemming?

Afspreken bij hem thuis en stiekem zijn mobieltje beneden neerleggen. Vraag aan een goede vriendin of zij hem wil bellen en vraag of het gesprek minstens 8 minuten kan duren. In die tijd probeer je zo snel mogelijk de foto’s te verwijderen.
Oke, slecht advies.

Ik kan hem wel proberen te chanteren, aangezien ik een van z’n beste vrienden ben en ik zeker weet dat hij niet wil dat de vriendschap stuk gaat. Maar ik kan natuurlijk nog met z’n ouders gaan praten ja. Of gewoon 1000x blijven doorzeuren aan z’n kop tot hij toegeeft.

Ehm, mja eigenlijk wel.
Maar je moet het maar niet zo zien. :'P

Of je koopt um gewoon om :grinning_face_with_smiling_eyes:

Kan ook nog hahaha.

Het er een keertje heel serieus met hem over hebben en dan vertellen dat je dit echt niet fijn vind.

Dankjewel iedereen voor de tips trouwens, ik ga gewoon alles proberen om hem die foto’s te laten verwijderen!