Hee meiden, ik zit met een probleem en ik weet niet hoe ik het moet oplossen en ik weet ook niet waar ik het kwijt kan dus zeg ik het hier maar.
Een tijdje geleden was ik met school een weekje weg en een vriend en ik waren in een hele erge kutbui, overal om lachen en alleen maar gek doen. Hij heeft toen een paar foto’s gemaakt die echt heel heel heel erg zijn. Niet alleen omdat ik er lelijk op sta maar het zijn ook gewoon hele ordinaire vieze foto’s zeg maar. Ik heb gevraagd of hij ze wil verwijderen maar dat wil hij niet en ik ben echt bang dat iemand ze ooit te zien krijgt. Als dat zo is heb ik gewoon echt een groot probleem.
Nu is mijn vraag, wat moet ik doen? Ik heb al 10x gevraagd of hij ze wil verwijderen van z’n computer en camera maar dat wil hij niet omdat hij ze nog een keer wil gebruiken, bijv. als grap op m’n verjaardag.
Ohja sorry als dit topic niet gemaakt mag worden, dan laat ik het verwijderen en alsjeblieft geen reacties van moet je maar niet van die domme foto’s laten maken, want ik weet dat het heel erg dom was.