Genânte blunder

Oke ik moest dit kwijt en kan mezelf wel voor me hoofd slaan!! :hammer:
Het is nu eindelijk weer een beetje oke tussen mij en mijn ex-vriend, we zouden binnenkort een keertje afspreken om te kijken of het eventueel weer iets zou kunnen worden. Hij gaf ook een paar dagen geleden in een bericht aan dat hij, toen hij mij laatst tegen kwam, nog best wat gevoelens had. Nu had ik dus gister met hem gepraat op whatsapp en een vriendin van mij wilde graag weten hoe dit gesprek gelopen was. Dus ik kopieerde wat stukjes tekst uit het gesprek tussen mij en mijn ex. Maar met mijn stomme hoofd plakte ik een stukje tekst terug in het gesprek met hem en drukte op ENTER!!! :cry: Ik uitgelegd dat een vriendin van mij graag wilde weten hoe het tussen ons ging. Helemaal in paniek en gevraagd of hij boos was of dat ik het opgefokt had. Hij antwoordde dat er niks aan de hand was. Ook wil hij binnenkort nog steeds afspreken maar oohmygawd…

Wat denken/vinden jullie? Is dit belemmerend voor de gevoelens die hij eventueel nog heeft… Ik denk echt dat hij mij nu niet meer serieus kan nemen en mij maar een vaag persoon vindt. Of is het juist wel grappig… Een vriendin van mij moest er erg om lachen. Ik vind het op dit moment vooral erg vervelend :frowning_face:

edit duCOQ: topictitel mag niet in hoofdletters

Niet druk om maken! Hij geeft aan dat hij het niet erg vindt, dit zal hij vast wel menen. Relax! :slightly_smiling_face:

Ik ken het gevoel heel goed! Ik ben soms nogal lomp en dit soort dingen gebeuren mij dan ook regelmatig. Maak je geen zorgen, je vind het zelf veel erger, waarschijnlijk maakt het hem niets uit(dat zei hij overigens ook!). Niet over nadenken dus. :slightly_smiling_face:

Hey, ik snap dat je het vervelend vindt, maar zou me er niet te druk om maken :slightly_smiling_face: hij zal ook heus wel wat met zijn vrienden bespreken. En zeker omdat het je ex is, zal hij wel weten dat jij veel deelt met die vriendin.

Ben gewoon zo bang dat zijn gevoelens hierdoor minder worden:( En heb er juist zoveel moeite in gestoken om weer wat dichter bij elkaar te komen.

Hahaha, toevallig heb ik dit eergisteren ook meegemaakt.

Maak je er niet zo druk over, hij heeft al gezegd dat hij het niet erg vind. Als hij het wel erg had gevonden had hij wel boos geworden of wat van gezegd
En hij wilt nog afspreken, dat zegt genoeg toch?

Ik zou me er niet druk om maken. Het laat zien dat je blij bent dat je weer met hem praat :slightly_smiling_face: En als je hem ziet kun je zeggen dat je het een blunder vond, waarschijnlijk moet hij er dan ook om lachen. Overkomt ons allemaal wel eens…

Als zijn gevoelens minder worden van zoiets stom, betekenen zijn gevoelens sowieso niet veel. Dus volgens mij moet je je niet teveel zorgen maken, als zijn gevoelens echt zijn.

Hahahahaha aaahww arm kind!

Dat maakt hem echt niks uit hoor! Dat zei hij toch. Niet druk om maken dus.

Don’t worry honey! Jongens zijn hier eerlijk in :wink:

Maar het is toch fucking genannttttt :flushed: Misschien vindt hij het wel helemaal niet cool dat ik zijn gevoelens door vertel. En hij zegt wel dat hij nog wilt afspreken. Maar misschien wilt hij mij niet kwetsen. Ik heb over twee weken namelijk een herkansing voor mijn propedeuse die ik moet halen!! Misschien wilt hij dat ik daar al mijn focus op leg.

whaaa echt een actie voor mij, heel genant maar die jongens boeit het volgens mij minder dan ons :’)

Ik had het een keer nog erger, ik had een screanshot gemaakt van het gesprek tussen mijn vriend en mij (ja, slecht) en toen stuurde ik hem per ongeluk naar hem… oeii dat vond die minder.

Echt lief deze geruststellende reacties. Maar ik blijf maar scenario’s in mijn hoofd maken… Wat nou als hij denkt dat ik het met iedereen bespreek, hij zegt wel dat hij het niet erg vindt maar mis gaat hij er later in deze dagen nog wel goed over na denken. Het is ook niet leuk dat ik zijn gevoelens weer doorspeel naar een ander…

Dit gevoel is echt killing en ik weet niet hoe ik mij op mijn propedeuse moet concentreren… Ik weet, het is maar een jongen maar ik geef zoveel om hem. Ik wil niet dat hij een weird beeld van mij krijgt. Durf er ook niet wéér over te beginnen omdat ik wel weet dat hij dat echt irritant gaat vinden…

Mannen zeggen vaak wat ze denken. Dus als hij zegt dat hij het niet erg vindt, denk ik ook wel dat hij dat meent. :slightly_smiling_face:

Jongens denken daar heel anders over. Ik denk dat hij wel weet dat je over zijn gevoelens met je vriendin(nen) praat. Dat doet toch iedereen? Je moet toch over dingen met je vriendinnen kunnen praten?

Okee je had hem dat natuurlijk niet letterlijk hoeven doorsturen. Maar hij heeft er vast geen erg in! Als hij er een probleem mee zou hebben had hij je dit vast gezegd!! Vergeet het nou maar gewoon. Hij wil nog eens met je afspreken, dat is het belangrijkste!!

Ja dat is waar… Ben er zo onzeker over dat is het meest vervelende. Dan denk ik weer ja misschien wil hij over twee weken ineens toch niet afspreken. K had mezelf op dit forum beter Dramaqueen kunnen noemen :flushed:

Hahaha, aww. Dat is inderdaad heel kut. Maargoed, ik zou je er niet te druk om maken. Je kan hem eventueel vragen: Vind je het vervelend dat ik dit met mijn vriendin bespreek? Om hem het gevoel te geven dat je rekening met hem houdt. Maar ik zou me er verder niet zo heel druk om maken,

Jongens denken echt niet zo hoor! En hij gaat je zeker niet voor zo iets laten vallen. Komaan, hij heeft zelf gezegd dat hij nog gevoelens heeft voor jou. Dan zet je dit toch niet op het spel voor zoiets doms als een doorgestuurd bericht? Hij is het waarschijnlijk al vergeten. En persoonlijk vind ik het ook helemaal niet erg, als ik zo’n bericht van mijn vriend zou krijgen dan zou ik daar eens goed om lachen.

Er is dus niks aan de hand. Vergeet wat er gebeurd is en ga nou maar weer gewoon verder met Daydreamen meid, of concentreer je op je propedeuse. Als ik je hier nog één keer zie in dit topic dan zal ik je naam zelf in Dramaqueen veranderen :slightly_smiling_face:

Hier hoef je echt niet over in te zitten hoor! Hij zal vast en zeker wel begrijpen dat je dit met iemand wil delen… :slightly_smiling_face: