GENANT !

Sorry ,
maar dit MOET ik gewoon even met jullie delen :grinning_face_with_smiling_eyes:
We hadden schoolfeest , en heleboel leuke jongens enzoo.
En ik & een paar vriendinnen waren zo aan het dansen , en beetje schuren enzoo.
Komt er zon jongen achter me dansen .
Fluisterd die in me oor ; kan je me uitleggen hoe je moet schuren ?
Ik lag hélémaal dubbel :grinning_face_with_smiling_eyes: !
Later heb ik het aan mn vriendinnen verteld , en die lagen ook helemaal dubbel .

hebben jullie ook van die genante dingen meegemaakt x.x ?

hahaha :’)

Heb je het hem ook uitgelegd? :’)

hm, nee ik heb niks ;p

hmmm niet echt genant wel grappige dingen :slightly_smiling_face:
ik was deze week uit en een jongen kwam naar me toe terwijl ik met een andere jongen aan het dansen was: wel met hem dansen maar niet met mij praten hè? (blijkbaar was hij eerder die avond een gesprek begonnen, maar had ik het niet gehoord) dus ik zei: jammer voor je! En de avond erna zei hij: mag ik je proberen te versieren? Dus ik zei: hmm nee doe maar niet. En een paar uur later vroeg hij het wéér. Dus ik zei weer: nee zoek maar een ander meisje. Mijn vriendin zei: is je hartje nu gebroken? Hij zo: Ja… en legde z’n hand op z’n borst. Dat was wel grappig : )

hoezo is dat genant dan? hij zal het wel aan jou hebben gevraagd omdat hij blijkbaar vond dat jij het goed kan ofzo. XD

Ik vind het eerder genant dat die wíl schuren…

Hij kon het ook wel even op google op zoeken, dat is best wel een beetje dom als dat vraagt aan een meisje tijdens het schoolfeest vind ik dan haha

fruitlic op google zoeken? hoe moet ik schuren? www.werkenmethout.nl :face_with_raised_eyebrow: d

:’)

ik heb zelf niks genants gelukkig

neee ik heb het niet uitgelegd :grinning_face_with_smiling_eyes: .
ik liep in de slappelach weg xd !

+1