genant

Wat is het genantste wat je ooit eens op school hebt meegemaakt ?Ik heb een paar forums proberen te zoeken maar die waren allemaal dood :s
dus…
xx

uh geen idee. upje!

up

dat een leraar tegen de klas zei; ik zou ook bang voor Nina (ik) zijn, want als ze op je gaat zitten kom je niet meer weg. De hele klas barste natuurlijk in lachen uit. Ookal had ik zelf niets gezegt en ging het alleen over mij vond ik het toch genant

Een eindgesprek hebben met twee leraren in een veel te heet kamertje en vervolgens ontdekken dat je zweetplekken hebt op je rug EN buik EN oksels. Gatver.

Die opmerking is gewoon misselijk.

dat had ik dus echt niet gepikt.

OT: dat ik een flesje met ranje in mn tas had die ik niet goed dicht had gedaan… liet een heel spoor achter en al mn boeken waren nat…

Dat we een Duits SO hadden en iedereen was doodstil en ineens hoor je keihard mij darmen of maag, wat het ook mag zijn. Echt zo’n rommelgeluid, dat was vorig jaar. XD Best wel schamend.

En een keer moest ik de trap op naar boven, struikelde ik en lag ik languit op die trap.

SLOTJE.

Je kunt een topic weer levendig maken door hem te uppen.

hahaha, dat had ik ook. maar iedereen dacht dat het het meisje achter mij was. :grinning_face_with_smiling_eyes:

waarom moet er nou een slotje op ??
Niet lullig bedoeld, maar ik snap echt niet waarom er nu een slotje op zou moeten… ?

OT:
Ik ben een keer recht voor het gezicht van de leraar midden in de klas gevallen.
Ik heb de rest van het jaar : ‘E. valt voor meneer Martens !’ aan moeten horen.

Omdat hier genoeg topics over zijn.

klopt, ik heb het echt gehad met die man, elke les komen er wel zulke opmerkingen.

me vriendin dan: er was een pakje melk tegen haar aangevallen(omgevalllen). en dan had ze ene heel grote vlek op haar reet. xd

wiskunde leraar ging echt een heel verhaal over mijn etui beginnen,
ging 'ie mijn etui ook echt omhoog houden en alles laten zien wat er op was geschreven.
Niet echt schaamtelijk, maar ik dacht ‘geef mn etui terug, lul’

Op welke school zit jij?
Ik ken een meneer Martens :stuck_out_tongue:

Had ik ook 2 keer na mekaar tijdens m’n examen, echt schaamtelijk :’)
Ik zat daar dan heel de tijd in een verkrampte houding, hopend dat m’n buik niet opnieuw ging geluid maken. xD

Haha!! Ik eheb dat ook wel eens,
ik wordt er altijd super melig van :stuck_out_tongue:
En op zo’n moment moet ik echt mijn vriendin niet aankijken, want dan kan ik m’n lach echt niet inhouden :blush:

Er werd een keer in de pauze van boven naar beneden gespuugd (klinkt misschien raar, maar mijn school is zo gebouwd), en dat kwam dus op mijn rug terecht. Het was niet veel, maar wel heel vervelend. Een vriendin zei het me gelukkig, want ik had het zelf niet in de gaten. En gelukkig had ik een vestje aan dat ik uit kon doen, anders was ik naar huis gegaan om me om te kleden.
Ik vind het echt stom dat er mensen zijn die zulke dingen doen, dan ben je gewoon echt een misselijk persoon.

Ik ook. Toeval? :slightly_smiling_face: